امام جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه بروجرد گفت: مسجد الاقصی سومین مکان مقدس و خط قرمز مسلمانان است و صهیونیستها باید بدانند با این گستاخی قطعا انتفاضه سوم را سرعت می بخشند و می فهمند که چه اشتباه بزرگی را مرتکب شدند.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام 'حسن ترابی' در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: عزاداری سید شهدا به یک سمبلی برای شناخت یزیدیان زمان در جهان تبدیل شده است و دشمن را دچار ترس و وحشت از عاشورا و تاسوعا کرد.

 

امام جمعه بروجرد افزود: علی رغم اینکه دشمنان با ایجاد رعب و وحشت در میان عزاداران در صدد کمرنگ کردن تاسوعا و عاشورا بودند اما شیعیان و پیروان ابا عبدالله با کمال شجاعت و شهامت عرصه را برای یزیدیان خالی نکردند.
 

وی عنوان کرد: در بحرین عزاداری سید شهدا ممنوع شده بود و همانند عراق عزاداران را مورد حمله تروریستی قرار دادند ولی بیش از 10 میلیون عزادار در سراسر جهان در کربلا حضور داشته و ندای حسین(ع) را لبیک گفتند.
 

وی با اشاره به مجروح شدن تعدادی از فلسطینی ها در حمله صهیونیستها به مسجد الاقصی افزود: از یک هفته قبل نیز دربهای مسجد را به روی مسلمانان بستند و صهیونیستها با گستاخی و حمایت دژخیمان این رژیم وارد مسجد شدند.
 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث هسته­ای اشاره کرد و افزود: در این مدت علی رغم اینکه جمهوری اسلامی به تمامی تعهدات خود عمل کرده، غرب و همپیمانانشان به تحریم­های خود ادامه دادند و حال نوبت غرب است تا به وعده خود و برداشتن تحریمهای ظالمانه عمل کند.
 

وی خاطر نشان کرد: عدم توقف فعالیتهای هسته ای، عدم معامله بر سر دستاوردهای کشور ، تامین نیازهای کشور در بحث غنی سازی اورانیوم، حفظ سایتهای موجود هسته ای ، و مذاکره فقط در راستای مسئله هسته ای و نه موضوعات دیگر را از خطوط قرمز جمهوری اسلامی است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات