فرمانده انتظامی لرستان خبر داد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: مدیر عامل یک موسسه مالی که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، 2 میلیارد و 800 میلیون ریال اختلاس کرده بود توسط پلیس آگاهی استان لرستان دستگیرشد.

به گزارش لرستان خبر و به نقل از روابط عمومی پلیس لرستان، سردار محمد قنبری عصر امروز اظهار کرد: در پی اعلام نماینده حقوقی یکی از موسسات مالی استان مبنی بر اینکه مدیر عامل این موسسه اقدام به برداشت وجه نقد و تبانی در معاملات مربوط به موسسه نموده ، کارآگاهان پلیس آگاهی استان تلاش خود را در رسیدگی به پرونده آغازکردند.

وی افزود: ماموران به دقت اسناد و مدارک این موسسه را بررسی کردند و با تائید اختلاس، پرونده وارد مرحله تازه ای از پیگیری شد.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهم که به عنوان مدیر عامل مشغول به کار بوده با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود ازسال 78 تا 93 مبلغی بیش از دو میلیارد و 800 میلیون ریال با اسناد جعلی و تبانی در معاملات مربوط به موسسه اختلاس کرده است.

قنبری به انجام هماهنگی لازم با مرجع قضایی برای در اختیار قرار گرفتن متهم اشاره و عنوان کرد: متهم در بازجویی های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی لرستان از تلاش ماموران برای به سرانجام رساندن این پرونده قدردانی و خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با این گونه جرائم مالی که در اقتصاد کشور اخلال به وجود می آورند از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات