جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

لرستان خبر: جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به جایگاه والای ولایت فقیه، تصریح کرد: مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران را پله پله بالا آوردند و درسطح یک قدرت بین المللی رساندند که اگر ولایت فقیه نبود کشور ما هم سرنوشتی غیر از لیبی،عراق وافغانستان نداشت.

به گزارش لرستان خبر، امیر محمد­حسن نامی ظهر امروز درجلسه تودیع ومعارفه مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان اظهار کرد: استراتژی جمهوری اسلامی ایران، استراتژی عاشورا است و هرکاری که با اسم امام حسین(ع) شروع شود پیروز است همان گونه که دیدیم خون برشمشیر پیروزشد.

 

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اهمیت کار شهدا افزود: اگرصرفا به هشت سال دفاع مقدس نگاه کنیم به این کار عظیمی که ملت ایران انجام داد جفا شده است چرا که باید به قبل و بعداز آن نیز بپردازیم.

 

وی عنوان کرد: امروز موقعیت جمهوری اسلامی ایران در جهان به برکت ولایت فقیه است، در دوران دفاع مقدس، مردم، نیروهای مسلح و ولایت فقیه سه رکن اصلی بودند.

 

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: جمهوری اسلامی ایران تصمیم دارد کرانه باختری را مسلح کند و اکنون رژیم صهیونیستی در پرس جمهوری اسلامی قرارگرفته است وحزب الله به یک نیروی بابرکت تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به کمک­های ایران به سوریه و عراق، افزود: جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار، سوریه را مسلح کرد و حتی اگر جمهوری اسلامی در سوریه نباشد تفکر بسیجی، فرهنگ مقاومت و جهادی درسوریه برپاشده است، همچنین کمک جمهوری اسلامی ایران به عراق سبب موفقیت های جدید شده است.

 

وی در رابطه با تسلط صعودی­ ها بر مناطق شیعه­نشین عربستان، گفت: یک سوم مردم آنجا شیعه هستند وبزرگترین شرکت نفت از مناطق شیعه نشین توسط صعودی ها بهره برداری می شود. در بحرین نیز اقلیت بسیار محدود اهل تسنن برتشیع حکومت می کنند اما به زودی شاهد پیروزی شیعیان هستیم.

 

نامی اظهار کرد: امام خمینی(ره) همواره دفاع مقدس را تکرار واقعه عاشورا می دانست وحرکت حضرت زینب(س) را شجاعتی دانست که فرهنگ جهاد وشهادت را در یک نصف روز به عنوان مهم ترین استراتژی دنیا معرفی کرد و حداقل بایستی 800سال با این تاریخ با عظمت انقلاب اسلامی را تغذیه کنیم.

 

وی با اشاره به تأکید رهبری بر زنده نگهداشتن دفاع مقدس، افزود: مهم ترین وظیفه بنیاد حفظ آثار این است که فرهنگ جهاد وشهادت را نه تنها به ملت ایران بلکه به همه ملتها وحتی غیر مسلمانان که تحت ستم صهیونیست جهانی هستند، انتقال دهد.

 

وی عنوان کرد: در یک سال اخیر در بنیاد حفظ آثار، 6 سازمان جدید ازجمله سازمان هنر و ادبیات دفاع مقدس، سینمایی، روحانیون، نقش رسانه های دیجیتالی، بازنشستگی وسازمان زنان تشکیل شده است.

 

وی به نقش 60 درصدی زنان اشاره و تأکید کرد: سازمان زنان نقش بسیار ارزنده ای دارد چراکه زن مبنای تشکیل خانواده و سپس اجتماع است و امروز دشمنان به دنبال نابودی بنیان خانواده هستند.

 

نامی در رابطه با سازمان روحانیون اظهارکرد: بیشترین اعزام رزمندگان و شهداء از روحانیون بوده است ودر همه عرصه ها حضور داشتند.

 

وی در مورد ستاد راهیان نور نیز گفت: از اسفند‌ماه سال 91 تا 92 از چهار میلیون و 600 هزار نفر بازدیدکننده مناطق دفاع مقدس، 9 درصد آن‌ها بازدید کننده خارجی بودند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات