نماینده ولی فقیه در لرستان:

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آمریکائی ها به دلیل شکست های متوالی از ایران دچار رفتارها متناقض شده اند و هر بار حرفی می زنند.

 

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد  با اشاره به وضعیت نامناسب مردم بحرین اظهار کرد رژیم آل خلیفه در نظر دارد در 12 آذر ماه یک انتخابات فرمایشی در این کشور برگزار کند.

 

 

وی با اشاره به جمعیت 75 درصدی شیعیان در بحرین افزود: با وجود اکثریت جمعیت در بحرین به شیعیان ولی در انتخابات پارلمان می خواهند تنها 18 درصد کرسی هاره شیعیان اختصاص دهند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اهل سنت 25 درصد جمعیت بحرین است ولی 22 درصد صندلی های مچلس را میخواهند به انها اختصاص دهند.

 

حجت الاسلام میرعمادی انتخابات فرمایشی تبعیض آمیز پارلمان بحرین را توطئه آل سعود و آل خلیفه دانست و گفت: این نقشه آل سعود و عربستان سعودی است که می خواهند با این تقسیم تبعیض آمیز شیعیان و اهل سنت بحرین را به جان هم انداخته و بین آنها اختلاف ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله تمدید تحریم ها علیه ایران توسط رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا یکسال دیگر تحریم ها را تمدید کرده است و آمریکاییها با رفتار متناقض و تبعیض آمیز حیثیت و اعتبار نداشته خودشان را بر باد می دهند.

 

وی با بیان اینکه آمریکایی ها از یکسو دم از مذاکره هسته ای می زنند و از سوی دیگر تحریم ها علیه ایران را تشدید می کنند عنوان کرد: همچنین آمریکایی ها از یکسو شعار مبارزه با داعش سر می دهند و از سوی دیگر به آن ها تجهیزات و تسلیحات نظامی می دهند.

 

حجت الاسلام میرعمادی اضافه کرد: امروز نیز آمریکا در مذاکرات هسته ای شکست خورده است، وقتی آنها صداقت و حقانیت ایران در مذاکرات را می بینند اکنون نوبت آن ها است که تحریم ها را بردارند چرا اینکار را نمی کنند

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات