امام جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه بروجرد: در مذاکرات هسته ای تا زمانی که همه تحریم ها پا برجاست، توافق جامعی پذیرفته نخواهد شد و پیروزی در مذاکرات به معنای لغو همه تحریمها از سوی آمریکا و غرب است.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد، اظهار کرد: تا پایان مدت تعیین شده بریا مذاکرات هسته ای، تنها 3 روز باقی مانده و این حساس ترین مرحله از مذاکرات است.
 

وی افزود : امروز جمهوری اسلامی به همه تعهداتش عمل کرده، در حالی که در این مدت، طرف مذاکره کننده نه تنها تحریم های ظالمانه را برنداشته، بلکه تحریمهای جدیدی علیه ایران وضع کرده است.
امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه غرب نمی خواهد تحریم ها را لغو کند، عنوان کرد: آنها در اظهارات خود دلیل تحریم علیه ایران، را حمایت ایران از تروریسم و نقض حقوق بشر اعلام می کنند.
 

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران از حقوق خود کوتاه نمی آیند، تصریح کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای در این روزهای باقیمانده باید محکم از حقوق ملت ایران دفاع کند.

 

ترابی خاطر نشان کرد: تا زمانی که همه تحریم ها پا برجاست، توافق جامعی پذیرفته نخواهد شد و پیروزی در مذاکرات به معنای لغو همه تحریمها از سوی آمریکا و غرب است.


وی به چهره شناخته شده ایران در دنیا و اینکه ایران اهل تفاهم و تعامل سازنده است، افزود: اگر این مذاکرات شکست بخورد، شکست بر عهده آمریکا است و اگر غرب حقوق ملت ایران را به رسمیت نشناسد، باید روز 4 آذر ماه همه فعالیتهای هسته ای به تعلیق در آمده، دوباره شروع و غنی سازی اورانیوم را در مقیاس 20 درصد از نو آغاز شود.


امام جمعه بروجرد با اشاره به هفته بسیج، اظهار کرد: بسیجیان یار و یاور انقلاب در گردنه های سخت و طاقت فرسا بوده و بی هیچ چشمداشتی جانشان را برای تحقق ارزشهای دینی در طبق اخلاص قرار دادند.


وی تصریح کرد: در طول 35 سال گذشته بسیجیان در هر لحظه و زمانی که لازم می شد، گره گشایی می کردند و فتنه های داخلی و خارجی را در هم شکسته و نقشه های دشمنان را بر هم می ریختند.
 

ترابی به انتصاب فرماندار جدید بروجرد اشاره و خاطر نشان کرد: فرماندار جدید از سوابق کاری و خصوصیات خوبی برخوردار بوده در حالی که زحمات سرپرست اسبق فرمانداری بروجرد جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم فرماندار جدید منشأ برکات و آثار خوبی برای شهر بروجرد باشند.


 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات