آیا جامعه فراموش کرده است؟

در حال حاضر مطالب قرآن با برخی دریافتهای بشری سازگار نیست چرا که احکام آن متناسب با زندگی قبیله ای است. زندگی مورد نظر اسلام زندگی قبیله ای است پس قرآن کریم برای ما قابل استناد نیست."

به گزارش لرستان خبر، این روزها در حالی محمد خاتمی از سران فتنه در فضای رسانه ای اصلاح طلبان به سخنرانی و رجز خوانی می پردازد که هنوز خیانت بزرگ وی در فتنه 88 و بعضی از گفته های وی از ذهن مردم ایران فراموش نشده است.

 

خاتمی که از سران فتنه 88 و از عاملان خیانت بزرگ به ایران اسلامی، ریخته شدن خون مردم در خیابان ها، بدبنی دنیا به ایران، تشدید تحریم ها و خسارت میلیاردی به بیت المال است و به دلایلی نامعلوم تاکنون محاکمه نشده است در روزهای گذشته از دلسوز بودن اصلاحات برای نظام و اینکه اصلاحات به فکر براندازی نظام صحبت کرده است.

         17890

قوه قضائیه اکنون که 5 سال از فتنه 88 می گذرد و به 9 دی تجلی دفاع مردم از ولایت نزدیک می شویم باید این فتنه گر را محاکمه کند.

 

محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری خود بارهای به مقدسات دینی توهین کرد که یک نمونه آن در زیر آ«ده است.

«در حال حاضر مطالب قرآن با برخی دریافتهای بشری سازگار نیست چرا که احکام آن متناسب با زندگی قبیله ای است. زندگی مورد نظر اسلام زندگی قبیله ای است پس قرآن کریم برای ما قابل استناد نیست.» (کیهان 12/6/87) (ماهنامه کیان بهمن ۷۷)

       

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • محمد

    اگه قدرت دستم برسه خدا میدونه با این چیکار میکنم کاش خامنه ای اجازه می داد

نظرات