سخنان افراطی حنان روند توسعه لرستان را متوقف می‌کند

سخنان اهانت آمیز مدیر ارشاد لرستان به نیروهای انقلابی وحدت و همدلی جریان های سیاسی موجود در استان را از بین برده و ادامه این روند چرخ های توسعه ای استان را کند ویا متوقف می کند.

به گزارش لرستان خبر، بیش از یک هفته از همایش اصلاح‌طلبان در کوهدشت و سخنان افراطی و اهانت‌آمیز حجت‌الاسلام حنان مدیر ارشاد لرستان در این همایش می‌گذرد اما این موضوع هنوز مسئله اصلی لرستان است و بازتاب‌های متفاوتی داشته است.

 

اینکه حضور مدیر دولتی در این مراسم ازنظر قانونی درست بوده یا نه و یا دلایل توهین به اشخاص و احزاب آیا برنامه‌ریزی‌شده بوده است موضوع این یادداشت نیست و خود نیاز به صحبت‌های جداگانه دارد.

 

در یک هفته اخیر نماینده ولی‌فقیه در لرستان، نمایندگان مردم استان در مجلس، ائمه جمعه، تشکل‌های دانشجویی، احزاب و گروه‌های مختلف نسبت به سخنان اهانت‌آمیز مدیر ارشاد لرستان واکنش نشان دادند و این سخنان را ترویج افراطی‌گری در استان لرستان و مخالف بامشی دولت دانسته‌اند اما متأسفانه تاکنون مدیریت اجرایی ارشد استان در قبال این موضوع سکوت اختیار کرده‌اند که ادامه این سکوت ضربه‌های جبران‌ناپذیری به استان وارد می‌کند.

 

افراط‌گرایی مدیر ارشاد لرستان و سکوت مدیریت ارشد اجرایی استان از چند منظر به لرستان خسارت وارد می‌کند:

 

1-در 15 ماه گذشته با روی کار آمدن استاندار لرستان، فضای استان به سمت پیشرفت حرکت کرده به‌طوری‌که به‌عنوان نمونه تعداد پروازهای فرودگاه استان از 5 پرواز در هفته به 28 پرواز رسیده که به‌عنوان زیر بنای اصلی برای توسعه استان محسوب می‌شود و یا مجتمع کشت و صنعت لرستان بعد از 20 سال تعطیلی با حضور سرمایه‌گذار عربستانی آغاز به کرده است. اما سخنان رادیکالی مدیر ارشاد لرستان سبب ایجاد فضای تشنج‌آفرین در استان شده و ایجاد این فضا به‌مانند سمی برای توسعه استان است.

 

2-در یک سال و نیم گذشته تمام احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف استان به‌دور از دعواها و بازی‌های سیاسی برای توسعه لرستان باهم متحد شده‌اند که این وحدت سبب شده مدیران استانی با خیالی راحت برای توسعه استان برنامه‌ریزی کنند اما اهانت‌های حجت‌الاسلام حنان به علما، شخصیت‌های انقلابی و احزاب دیگر سبب شده تا حدودی این اتحاد از بین رفته و ادامه این روند سبب می‌شود که مدیران فضای استان به سمت اختلافات و دعواهای سیاسی پیش برود.

 

3-حضور سرمایه‌گذاران خارجی (خارج از استان و کشور) در استان لرستان در یک سال اخیر افزایشی چشم‌گیر داشته به‌طوری‌که فقط یک سرمایه‌گذار خارج از کشور حدود 425 میلیون دلار در لرستان سرمایه‌گذاری کرده است که دلیل اصلی آن‌هم وجود فضایی آرام و همدلی تمام قسمت‌ها برای این کار بوده است که این روزها این فضا تا حدودی از بین رفته است و شاید ادامه این روند، حضور سرمایه‌گذاران خارجی را در استان با تردید مواجه کند.

 

 

با توجه به سخنان رادیکالی مدیر ارشاد لرستان که یادآور بازگشت دوران پر از آشوب و افراط اصلاحات به لرستان و حوادث ایجادشده در آن دوران است، باید دید که مدیریت ارشد اجرایی استان به‌ویژه استاندار لرستان نسبت به این موضوع واکنشی قاطع نشان می دهد تا روند توسعه لرستان متوقف نشود یا اینکه سکوت خود را ادامه می دهد.

نویسنده: حاج احمد

 

اخبار مرتبط

حمله مدیر ارشاد لرستان به آیت الله علم الهدی و مجلس+صوت

واکنش مدیر ارشاد لرستان به انتقادات+ صوت

در لرستان فتنه ایی آغاز شده که دستگاه سیاسی لرستان بانی آن است/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استیضاح می شود

واکنش ائمه جمعه لرستان به توهین های مدیر ارشاد/ توهین به افراد انقلابی نتیجه پست دادن به فتنه گران در لرستان است

جبهه پایداری داعش است یا توهین کنندگان در روز عاشورا؟/ آمادگی جبهه پایداری لرستان برای مناظره با حنان

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    واقغا جای تاسف است برای استاندار سخت کوش وولای لرستان که چنین مدیرانی را تحمل مکند

  • رضا

    سلام .ضمن تشکر از مواضع شما.کار استاندار از حمایت هم گذشته.شنیدم فرمانداران را تهدید کرده که نسبت به ائمه جمعه و یا کسانی که بیانه علیه افراط گری حنان می دهند واکنش نشان دهند.

  • رضا

    سلام .ضمن تشکر از مواضع شما.کار استاندار از حمایت هم گذشته.شنیدم فرمانداران را تهدید کرده که نسبت به ائمه جمعه و یا کسانی که بیانه علیه افراط گری حنان می دهند واکنش نشان دهند.

  • تعجب!!!

    تعجب می کنم با انصاف قلم بردید و تعصبی حرف نزدید

    ظاهرا سر لرستان خبر به جایی خورده!
    خخخخخخخخخخخخخخخ

  • صریح تر باش

    سلام. خوب بود اما خیلی آرام است و گویی ترسیدی صریح خواسته ات رو بگی.

    باید استاندار و معاون سیاسی پاسخگو باشند.

    چرا باید مدیر دولتی در همایش یک حزب رفته و آنچنان توهین نماید؟؟

    حدس من بر این است که خود مجموعه استانداری ازش حمایت کردند.

  • نفس آخر

    لرستان خبری های افراطی هوس کردید نفس های اخرتون باشه.

    پاتون رو از گلیمتون درازتر نکنید

  • خاکتم لرستان خبر

    انگار حسابی سوختن از لرستان خبر. درود بر شیر پاکی که خوردید بچه های حزب الهی لرستان خبر. جرات دارن فیلتر کنن وگرنه .........

  • ناشناس

    مطلبش بدک نبود اما جای کار داره. برا من هم سواله چرا هیچ صدایی از استانداری در نمیاد برای این اتفاقات.

    یه آخی یه اوخی یه چیزی

    بده که ادم بترسه چیزی بگه به خاطر منافعش

    ادم باید حریت داشته باشه و همیشه از حق دفاع کنه و حق بگه.

نظرات