استانداری لرستان از افراطی گری حمایت می کند!

جریان افراطی چه کسی است؟ کسانی هستند که مخلصانه تمام هست و نیست و آبروی خود را به‌پای دفاع از نظام و انقلاب گذاشته یا کسانی که در فتنه‌های مختلف با ساز انگلیس و آمریکا و اسرائیل رقصیده و همواره با هر رویدادی آب به آسیاب دشمن ریخته‌اند؟

به گزارش لرستان خبر، در شرایطی که شرایط اقتصادی و سیاسی کشور و جهان به سمتی رفته که اتحاد و یکپارچگی بیش‌ازپیش آحاد جامعه به‌طور عموم و مسئولان به‌طور ویژه را می‌طلبد، در جلسه‌ای مزین به‌نام حضرت امام (ره)، مدیری که خود را حامی دولت می‌نامد در پشت تریبون منتسب به یک جناح سیاسی خاص حاضرشده و با زننده‌ترین لحن ممکن برخی از مسئولان و صدالبته دلسوزان نظام را مورد هجمه قرار داده و درحالی‌که پیوسته توسط همفکران خود مورد تشویق قرار می‌گیرد افسار کلام را به سمتی می‌گرداند که کسانی که مصداق جناح مؤمن کشور هستند را هم‌ردیف گروهک‌های متحجر و تکفیری همانند داعش قرار داده و درنهایت مغرورانه و خودستایانه بزرگان کشور را دعوت به مناظره می‌نماید! و ...

 

نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد این مدیر استانی بیش از آن‌که بر اساس استدلالات عقلی سخن رانده باشد متأسفانه تحت تأثیر فضای حاکم بر سالن قرارگرفته و اصطلاحاً جو زده شده‌اند.

 

 این‌که ایشان پس از هر تشویق و ابراز احساسات حضار، لحن بیان را تندتر و شمشیر کلام را تیزتر می‌نمایند ازیک‌طرف و ستایش بیان خویش که عملی غیرعقلانی است از طرف دیگر، گویای این حقیقت است.

 

 بدیهی است که این خصلت برای آحاد جامعه مذموم و برای کسانی که اهل سخن و مصاحبه هستند بسیار خطرناک است.

 

2- بیراهه رفتن ایشان به لحن تند و احساسات حاکم بر بیاناتشان محدود نگردیده و متأسفانه کلماتی بر زبان ایشان جاری گشته که از آن بوی مشمئزکننده توهین و تخریب برمی‌خیزد.

 

وی باید پاسخ دهد که جریان افراطی چه کسی است؟ کسانی هستند که مخلصانه تمام هست و نیست و آبروی خود را به‌پای دفاع از نظام و انقلاب گذاشته یا کسانی که در فتنه‌های مختلف با ساز انگلیس و آمریکا و اسرائیل رقصیده و همواره با هر رویدادی آب به آسیاب دشمن ریخته‌اند؟

 

جریان افراطی امثال آیت‌الله علم الهدی (حفظ الله) هستند که به دلیل منطق قوی و حق‌طلبانه پیوسته مورد هجمه رسانه‌های خارجی و نوچه‌های داخلی آنان قرارگرفته‌اند یا جنبش به‌اصطلاح سبز که مقامات رژیم کودک کش صهیونیستی از آن‌ها به‌عنوان سرمایه اسرائیل در ایران یاد می‌کند؟

 

 جنبشی که باوجود اختلاف 11 میلیونی رأی در انتخابات 88 با رمز آشوب تقلب به خیابان‌ها ریخته، با اردوکشی خیابانی مساجد را به آتش کشیده و با شعارهای ساختارشکنانه ای عناد و عداوت خود را با اصل وجود نظام و شجره طیبه ولایت‌فقیه نشان دادند و کوردلی و گمراهی آن‌ها را به‌جایی کشاند که در عاشورای حسینی با هلهله و پای‌کوبی تکیه‌ها و بیرق‌های حسینی را مورد تعرض و اهانت قراردادند؟

 

بد نیست اکنون‌که ایشان این‌چنین سنگ نظام را بر سینه می‌زنند و برای منافع ملی سینه‌چاک می‌دهند نظر خویش را نیز پیرامون سران فتنه و آشوب‌آفرینی‌های آنان در فتنه 88 اعلام نمایند. آیا می‌پذیرند فتنه 88 نقشه‌ای چندین ساله بود که سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی کرده و به‌وسیله‌ی عناصر ساده‌لوح و خودفروخته‌ای که اتفاقاً بسیاری از آن‌ها از همفکران و هم جبهه‌ای‌های ایشان هستند به اجرا درآمد؟!

 

 

3 - نخستین متضرران و آسیب دیدگان چنین مواضع ساختارشکنانه ای کسانی هستند که این مدیر دولتی در مقام دفاع از آنان برخاسته است.

 

 تردیدی وجود ندارد دولت محترم که خود را حول محور اعتدال تعریف نموده هیچ‌گاه چنین سخنان افراطی و غیرمنصفانه‌ای را نمی‌پذیرد چراکه اگر خدای‌ناکرده تیم مدیریت ارشد استان طبق روال روزهای پیشین موضعی محکم و منطقی در برابر این مواضع اتخاذ ننماید و همچنان سکان مدیریت ادارات استان را به دست چنین اشخاصی بسپارد، در برابر افکار عمومی متهم به ترجیح دادن منافع حزبی به منافع ملی می‌گردد.

 

نویسنده: سعید

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    بسیار عالی بود

  • ناشناس

    سلام. شب خوش. به نظرم مطلب خیلی خوب بود. البته جای بهتر شدن هم داشت.
    هم اینکه کوه تاتر بشه مفیدتره و هم اینکه از حاشیه هاش کم شه.

    دست مریزاد آقا سعید

  • نسل چهارمی

    مطلب منطقی و جذابی بود. خوشحالم که بچه های لرستان دست به قلمشون خوب هس.

    یکی از راه های اثرگذاری قلم ها تمرین زیاده و اینکه خودمون رو موظف کنیم هفته ای یک مطلب بنویسیم.

    جریان مومن باید دست به قلم باشه

  • ناشناس

    استاندار چون جز کارگزاران دولت احمدی نژاد بوده براى اینکه اصلاح طلبی اش را ثابت کند ناراحت ترین عناصر فتنه گر را در مناصب دولتی گمارده که نمونه هایش را در همایش کوهدشت شاهد بودیم استاندار براى بقای خود معاون سیاسی را همه کاره کرده و خود به فرمان او راه می رود

  • ناصر

    سلام با شنیدن فایل صوتی جناب جنان صرف نظر مسایل جناحی احساس می شود ایشان نه برای حاکمیت ، نه برای کسوت روحانی و نه برای جایگاه اداری خودش وقعی قایل نیست لذا جای بسی تاسف است که بناست ایشان به نمایندگی از دولت خدمتگزار تدبیر و امید برای فرهنگ این جامعه تصمیم بگیرد . سخنرانی ایشان حاکی از آنست نسبت به شناخت دو عنصر اساسی زمان و مکان ناتوان بوده لذا بهترین کمک به ایشان و اصحاب فرهنگ و هنر انتصابشان در پستی دیگر است زیرا به نظر می رسد ردای فرهنگ به تن نحیفش سگنیی می کند و البته می توان گفت مقصر اصلی کسانی هستند که ایشان برای این پست مهم انتخاب نمودند . و خدا می داند ....

نظرات