بیانیه جامعه اسلامی لرستان:

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در آستانه فرار رسیدن حماسه 9 دی با صدور بیانیه ای آورده است: ماهیت فتنه 88 کودتای براندازی نظام اسلامی بود.

به گزارش لرستان خبر، در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان که بمناسبت 9 دی صادر شده آمده است: اینک دیگر همه می دانند که ماهیت فتنه 88 کودتای براندازی نظام اسلامی در قالب اعتراض و نافرمانی مدنی و محصول طراحی ده ساله اتاق های فکر کاخهای سیاه دشمنان ملت ایران و دروغ و تهمت تقلب در انتخابات اسم رمز آشوبگری و فتنه انگیزی عروسکهای خیمه شب بازی دشمن بود.

 

در این بیانیه تصریح شده است: از آغازین روزهایی که نهال نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدایت و رهبری امام راحل عظیم الشأن و رشادت، بصیرت و جانفشانی ملت آزاده ایران و فرزندان رشیدش در این خاک مقدس ریشه کرد و تا زمان حاضر که این شجره طیبه در اعماق قلب و جان آزادگان، حق پرستان و شب ستیزان جهان ریشه دوانده است، می توان بر جای جای قامت استوارش زخم‌ تبر فتنه گری شب پرستان  و نورگریزان را مشاهده کرد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان افزوده است: فتنه ها و غائله های قومیتی در نخستین ماه های پیروزی انقلاب اسلامی، آشوبگری های بنی صدر خائن، آتش افروزی های رجوی منافق، فتنه سال 87 و بالاخره فتنه و اغتشاش سال 88، هر یک برگی از تاریخ پر فراز ونشیب انقلاب اسلامی اند که بر یک روی آنها بصیرت، موقع شناسی، حضور به موقع در صحنه و عشق به ولایت و امامت ملت عزیز و بصیر و خداجوی ایران و بر روی دیگر آنها شکست و حرمان و خذلان دشمنان نظام اسلامی نقش بسته است.

 

در این بیانیه آمده است: بی شک اگر رهبری الهی، آگاه، بصیر، حکیم و محبوب قلوب امت اسلامی سکان هدایت کشتی انقلاب را به دست نداشت و اگر  عشق و ارادت بی پایان مردم به مکتب حیات بخش اسلام ناب محمدی(ص) و بصیرت وبینش و آگاهیشان برای حضور و ایفای نقش در صحنه های دفاع از اسلام و ولایت و نظام اسلامی نبود، امواج پر تلاطم فتنه کشتی انقلاب را غرق و مانع حرکت توفنده و پر شتابش به سوی قله های عزت و افتخار میشد.

 

جامعه اسلامی دانشگاه لرستان در این بیانیه یادآور شده است: فتنه 88 گرچه اولین و آخرین توطئه دشمنان نبوده و نیست؛ لیکن تجربه ای گرانسنگ و درسی ماندگار برای ملت مسلمان ایران بود تا بدانند هرگز نباید از دشمنی دشمنان غافل شد و نباید از فتنه ترسید بلکه باید با روشنگری و بصیرت و صبر غبار فتنه را فرونشاند و پرده شک و شبهه را از روی حقیقت فرو انداخت.

 

این بیانیه افزوده است: تنها وقتی به عظمت و اهمیت حماسه نهم دی ماه پی می توان برد که ابعاد پیچیده و زوایای تاریک فتنه را به درستی درک و تحلیل کنیم.

 

در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان تصریح شده است: اینک دیگر همه می دانند که ماهیت فتنه 88 کودتای براندازی نظام اسلامی در قالب اعتراض و نافرمانی مدنی و محصول طراحی ده ساله اتاقهای فکر کاخهای سیاه دشمنان ملت ایران و دروغ و تهمت تقلب در انتخابات اسم رمز آشوبگری و فتنه انگیزی عروسکهای خیمه شب بازی دشمن بود.

 

 در این بیانیه آمده است:  آنان چنان بر توسن سرکش فتنه سوار و از باده حمایت های دشمنان ملت ایران از خودشان مست بودند که هرگز گمان نمی کردند ملت عاشورایی ایران در فتح المبین نهم دی ماه چشم فتنه شان را کور و توسن سرکش فتنه آنان را به پرتگاه سقوط بکشاند‌.

 

این بیانیه افزوده است: امروز نیز نباید اجازه داد عده ای از حامیان یا ساکتان فتنه به هر شیوهای متوسل شوند و دم از آزادی و رفع حصر سران فتنه بزنند.

 

در این بیانیه تصریح شده است: باید از این افراد پرسید چرا سران فتنه جوابی قابل دفاع برای هشت ماه آشوب گری و اغتشاش و بحران آفرینی و وارد آوردن خسارات بی شمار مالی و جانی و تضعیف جایگاه منطقه ای و بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی  ندارند؟ چرا سران فتنه هیچگاه از وطن فروشی، سرسپردگی، خیانت و همدستی و همصدایی شان با خبیث ترین دشمنان نظام اسلامی و ملت ایران پشیمان نبوده و توبه نکرده اند؟ امروز وظیفه همه اقشار ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی است که نگذارند فتنه تطهیر سران و اصحاب فتنه شکل بگیرد و عدهای به خود اجازه دهند با بیحیایی از جرم و جنایت و گناه فتنه گران بگذرند و فریاد آزادی و رفع حصر سران فتنه را سر دهند.

 

در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان آمده است: شکی نیست که آنان از فتنه گری و خوش رقصی شان برای بیگانگان و دشمنان دست بر نمی دارند و باز بر طبل فتنه گری می کوبند و اگر رأفت بالای نظام اسلامی و صبر و مصلحت بینی رهبری حکیم نظام نبود، جزایی جز مرگ در انتظارشان نبود.

 

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان  دانشگاه لرستان در پایان این بیانیه ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، سالروز میثاق امت با ولایت، بر حفظ و تعمیق بصیرت و آگاهی و حضور مؤثر همه اقشار جامعه، مخصوصا دانشجویان، در صحنه های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی به امید آن که درس های این روز بزرگ سرمشق هر روزمان باشد و ما را در نیل به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری دهد تاکید کرده است

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات