معاون استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت:‌ باید سنتی که در لرستان وجود دارد و مبنای آن پررنگ کردن نقاط منفی در استان است، اصلاح شود و با نشان دادن نقاط مثبت استان، زمینه برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی فراهم شود.

به گزارش لرستان خبر، سیدسعید شاهرخی شامگاه شنبه در نشست با خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: استان لرستان با 8 پله ارتقاء در کاهش جرائم به یکی از استان های امن کشور تبدیل شده است و در کاهش جرائم خشن رتبه نخست کشور را دارد.

 

وی ضمن تأکید بر پررنگ نشان دادن نقاط مثبت استان، افزود: باید سنتی که در لرستان وجود دارد و مبنای آن پررنگ کردن نقاط منفی در استان است، اصلاح شود و با نشان دادن نقاط مثبت استان، زمینه برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی فراهم شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: تقویت سازمان های مردم نهاد و حضور فعال آنها، و جلب مشارکت نخبگان از جمله برنامه های ما در حوزه سیاسی و امنیتی در استان است.

 

وی تصریح کرد: صداقت، شفافیت در عمل، عقلانیت و تدبیر، اساس کار دولت تدبیر و امید است و هر کسی که درحقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری هیچ شک و شبهه ای ندارد و جدای از افراط و تفریط در راستای خدمت به مردم قدم می گذارد، اعتدال گر است.

 

شاهرخی با تأکید بر اینکه اعتدال گری حرکت در چارچوب قانون است، خاطر نشان کرد: دوری از بداخلاقی سیاسی و حرکت در جهت خدمت به مردم، اعتدال گری است و هرکسی اعم از اصلاح طلب و اصول گرا که این شرایط را رعایت کند، معتدل است.

 

وی با اشاره به اینکه توهین به هیچ شخصیتی قابل دفاع نیست، افزود: با توجه به اینکه دوره بداخلاقی تمام شده و باید فضا، فضای اظهار نظر باشد، افراط و تفریط در دفاع از یک موضوع جائز نیست.

 

صیدعلی کورانی‌فر معاون توسعه و منابع انسانی استاندار لرستان، در این نشست اظهار داشت: با توجه به خواست مردم لرستان در پیشرفت همه جانبه استان، توسعه اقتصادی در اولویت اصلی قرار دارد، چراکه با فراهم شدن پیشرفت اقتصادی، توسعه در دیگر زمینه ها فراهم می شود.

 

وی با اشاره به نقش مؤثر اصحاب رسانه در این توسعه، افزود: اصحاب رسانه، نخبگان و مدیران نقش مهمی در ایجاد این توسعه در استان دارند و دوره کنونی دولت، مناسب ترین زمان برای توسعه لرستان است.

 

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار لرستان با اشاره به تأمین نیازهای دستگاه های اجرایی، گفت: در راستای بهره وری بیشتر در استان، باید امکانات لازم برای دستگاه های اجرایی اعم ازنیازهای آموزشی، نیازهای بهداشتی و تغییر نگرش فراهم شود.

 

وی با اشاره به آموزش تخصصی 30 هزار کارمند، تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال، آموزش های تخصصی به این تعداد کارمند دستگاه های اجرایی ارائه و 953 آزمون غیرحضوری برای آنها برگزار شد.

 

کورانی فر به برگزاری همایش مدیریت جهادی در استان اشاره و خاطر نشان کرد: در راستای گسترش فرهنگ دینی و کارهای فرهنگی در استان، این همایش با حضور بیش از 800 نفر از دانشجویان و جوانان لرستان، جهت آشنایی با مدیریت جهادی، مدیریت نو، مدیریت کلاسیک و مکتب جهادی برگزار شد.

 

وی به قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان اشاره و بیان کرد: در این آزمون یک هزار نفر پذیرفته شده اند که تمام تلاش خود را برای جذب این افراد به کار می گیریم و با توجه به اینکه آغاز به کار آنها در بودجه سال 94 پیش بینی شده است، امیدواریم سال آینده شاهد آغاز به کار آنها در دولت باشیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات