نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم روز 9 دی را به عنوان درس عبرتی برای افرادی که خود را خواص جامع می دانستند اما در موقع حساس درنگ کردند، ثبت نمودند.

به گزارش لرستان خبر، صبح امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی 88 تجمع بزرگیبا حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم همزمان با سراسر کشور در حوزه علمیه خرمآباد برگزار شد.

 

در این تجمع مرد لرستان، با اعلام بیزاری از فتنه گر و دشمنان اسلام و انقلاب، با مقام معظم رهبری تجدید پیمان کرده و نشان دادند که ملت ایران با اراده، عزم و وحدت در مقابل دشمن و فتنه گران ایستاده اند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی در حاشیه این مراسم، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: روز 9 دی روزی به یادماندنی در تاریخ درخشان ایران اسلامی، و عبرتی برای همه کسانی است که نتوانستند حق را از باطل تشخیص دهند.

 

وی این حماسه عظیم را حضور به موقع مردن در صحنه عنوان کرد و افزود: حماسه عظیم 9 دی روز نمایش بصیرت، اتحاد، بیداری و پیوند ملت با امام و ولایت و روز رسوایی منافقان و فتنه گران است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: مردم در این روز، بار دیگر حضور به موقع در صحنه، ایستادگی، عمل به موقع و استقامت در راه آرمان های ولایی انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند و این روز را به عنوان درس عبرتی برای افرادی که خود را خواص جامع می دانستند اما در موقع حساس درنگ کردند، ثبت نمودند.

 

وی با اشاره به پیوند قلبی مردم با ولایت و رهبری در 9 دی اشاره و خاطر نشان کرد: این روز برای کسانی که منفعت خود را بر مصلحت و منفعت مردم ترجیح دادند و کسانی که به جای اطاعت از رهبری، خودبینی، خودمحوری و قدرت طلبی را پیشه کردند، درس عبرت و الگویی است.

 

میرعمادی با اشاره به جنگ احد که در آن مسلمانان با اقتدار پیروز شدند اما خودخواهی برخی افراد، شیرینی آن را به ناکامی تبدیل کرد، بیان کرد: در روز 9 دی با وجود اینکه مردم گوش به فرمان ولایت و بابصیرت عمل کردند، عده ای با دوری خود، شیطان آنها را به لغزش انداخت.

 

مراسم 9 دی امروز در سراسر استان با حضور مسئولان اجرایی و مردم و بسیجیان باشکوه برگزار شد

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات