در بیانیه‌ای صادر شد/

لرستان خبر: تشکل های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان استان لرستان در محکومیت توهین صهیونیست‌های فرانسوی به رسول گرامی اسلام (ص) بیانیه‌ای صادر کردند

به گزارش لرستان خبر، تشکل های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان استان لرستان در محکومیت توهین صهیونیست‌های فرانسوی به رسول گرامی اسلام (ص) بیانیه‌ای صادر کردند که شرح آن در ذیل آمده است.

 

بسمه تعالی

«لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزِیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنِینَ رَؤُفٌ رَحِیمٌ»= به یقین، رسولى از خود شما به سویتان آمد که رنج‌هاى شما بر او سخت است و اصرار بر هدایت شما دارد و نسبت به مؤمنان، رئوف و مهربان است» (توبه/128)

 

«وَ ما ارْسَلْناكَ‏ الاَّ رَحْمَةً لِلْعالَمينَ»= ای محمد(ص) ما تو را نفرستاديم جز آنكه براى جهانيان رحمت باشى» (انبیاء/107)

 

صهیونیسم بین‌المللی و استکبار جهانی در راستای تداوم توطئه اسلام هراسی، بار دیگر پروژه دروغین حملات 11 سپتامبر را در قالب حمله تروریست‌های خودساخته داعشی به نشریه هتاک «شارلی ابدو» تکرار و آن را بهانه‌ای برای توهین به مقدسات اسلامی و به ویژه پیامبر رحمت و مهربانی‌ها یعنی حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) قرار دادند.

 

شکی نیست از نظر اسلام و ما مسلمان‌ها تروریست و حمله به افراد بی‌گناه در هر جامعه‌ای که باشد امری مذموم و محکوم و جنایات داعشی‌های مورد حمایت غرب و حکام خائن منطقه، چه در پاریس و چه در سرزمین‌های اسلامی محکوم است.

 

اما از سران کشورهای اروپایی و آمریکا که در کنار سران رژیم تروریست‌پرور و کودک‌کش اسرائیل در راهپیمایی پاریس در اعتراض به کشتار 17 انسان بی‌گناه شرکت کردند، سوال می‌کنیم آیا کشتار بیش از 2000 انسان بی‌گناه غزه توسط رژیم صهیونیستی و صدها هزار نفر در عراق و سوریه و افغانستان و میانمار و کشورهای آسیایی وجدان خفته شمار را بیدار نکرد تا در حمایت از آنها راهپیمایی و یا حتی‌الامکان به صورت ظاهری محکوم کنید؟!!!

 

آیا آنها انسان و بشر نبودند تا برایشان راهپیمائی کنید؟!!!

 

گناه مسلمانان چیست که همیشه مثل مور و ملخ در شهر‌ها و روستاها به خاک و خون کشیده می شوند، آن هم از طرف تروریست‌هایی که مورد حمایت شما هستند از قبیل: گروهک رجوی و منافقین و طالبان و القاعده و داعش؟!!!

 

بی‌اعتنایی شما مروجان لیبرال دموکراسی و مدعیان دروغین حقوق بشر غربی، به کشتار و بلکه قتل عام صد‌ها هزار مسلمانان جهان، فقط به دلیل نگاه منجمد و بسته و استبدادی و ضد خدایی شما به بشر و انسانیت است.

 

لذا نه تنها برای کشتار مسلمانان دل نمی‌سوزانید و حتی حمایت می‌کنید و یا خود بانی این جنایات و نسل‌کشی‌ها هستید، بلکه با طراحی سناریوهایی مثل حادثه تروریستی پاریس، آن را دستاویزی برای حمله به مقدسات اسلامی قرار می‌دهید.

 

حمایت آشکار شما و به ویژه دولت صهیونیستی فرانسه از تکثیر مجدد نشریه هتاک «شارلی ابدو» تأیید کننده این مدعاست.

 

اما تأسف عمیق ما از حضور نابهنگام و خلاف عقل و قواعد دیپلماسی وزیر امورخارجه در کنار حامیان نشریه هتاک فرانسوی در پاریس است؛ آن هم در زمانی که فرانسوی‌ها با حمایت دولتشان به هتاکی خود علیه پیامبر اسلام ادامه داده و اکثر ملت‌های مسلمان جهان در اعتراض به این هتک حرمت‌ها به خیابان‌ها ریخته اند!!!

 

بر این اساس حضور وزیر خارجه ملت انقلابی وآزاده ایران چه پیام و دست‌آوردی جز خواری و سازشکاری با دشمنان اسلام و بی اعتنایی به مقدسات اسلامی می‌تواند داشته باشد؟!

 

آیا مردم آزادی‌خواه جهان که نظام ضد استکباری ما را الگوی خود در بیداری اسلامی و مبارزات ضد سلطه قرار داده اند، چه برداشتی را از مذاکرات تکراری و قدم زدن وزیر خارجه ما با وزیر خارجه شیطان بزرگ و سرسلسله دولت‌های جنایت پیشه یعنی دولت خون‌آشام آمریکا خواهند نمود؟!

 

آیا تشرف وزیر‌خارجه به حضور دشمنان پیامبر رحمت (ص) برخلاف ایده و رأی ملت مسلمان و انقلابی ایران نیست؟!

 

آقایان چرا خودباختگی خود در برابر کدخدای جهان را به نام ملت و نظام مقتدر ایران به معرض نمایش جهانیان قرار می دهید و با رفتار اشتباه خود عزت و اقتدار ملت و نظام را خدشه‌دار می‌کنید؟!

 

در شرایطی که هنوز آمریکا از خیانت‌های خود علیه ملت ایران از کودتای 28 مرداد گرفته تا شکنجه و کشتار هزاران انقلابی در بند رژیم آمریکایی محمد رضا پهلوی و ترور  17000انسان مؤمن در اوایل انقلاب توسط ایادی داخلیش و سقوط هواپیمای مسافربری و حمایت از صدام در جنگ تحمیلی هشت ساله و فتنه‌گران 78 و88  و بلوکه کردن دارایی‌ها و تحریم‌های ظالمانه و دیگر جنایاتش عذر خواهی نکرده است، با چه توجیهی و چه امیدی و چه تدبیری باز هم به این ابر جنایت‌کاران خوشبین هستید؟!

 

آقای ظریف شما با چه مجوزی آرمان های ملت انقلامی ما را در خیابان های ژنو، زیر قدم‌های خود با نماینده کدخدای جهان له می کنید؟!

 

برای هر انسان بصیری روشن است که خوشبینی به این کدخدای خون‌آشام و ضد دین بی‌فایده و ساده‌لوحانه و به دور از اندیشه و تدبیر است؛ همچنانکه ملاحظه کردیم بر خلاف آن همه امتیازات بزرگ و بی‌حساب و کتابی که از کیسه ملت ایران در ژنو و مذاکرات هسته‌ای دادید، آنها نه تنها در عمل نرمشی از خود نشان ندادند و اموال بلوکه شده ما را آزاد نکردند و تحریم‌ها را برنداشتند و به وعده‌های خود عمل نکردند، بلکه بر شدت تحریم‌ها هم افزودند؟!

 

آیا این همه وعده‌های دروغین و عمل نشده آمریکایی‌ها برای هوشیاری شما کافی نیست که همچنان به آن سیاست‌های اشتباه گذشته خود ادامه می‌دهید؟!!!

 

در پایان ما اعضای تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان استان لرستان، حمایت دولت وابسته به صهیونیسم فرانسه از تداوم توهین نشریه «شارلی ابدو» به پیامبر اسلام (ص) و حضور حماقت‌آمیز وزیر‌خارجه در این شرایط در فرانسه و اعتماد بی‌مورد او به آمریکایی‌ها را شدیداً محکوم می‌کنیم.

 

والسّلام علی عبادالله الصّالحین

 

دفتر مرکزی تشکل های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان استان لرستان

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات