بعد از 3 سال؛

مدیر پایگاه خبری تحلیلی سلام دلفان گفت:پایگاه خبری تحلیلی سلام دلفان بعد از سه سال کار آزمایشی امروز از وزارت ارشاد مجوز گرفت.

علی سبزی  در گفت و گو با لرستان خبر اظهار داشت: پایگاه خبری تحلیلی سلام دلفان بعد از سه سال کار آزمایشی امروز از وزارت ارشاد مجوز گرفت.

 

وی با اشاره به زمان آغاز فعالیت سلام دلفان افزود: این پایگاه از سال 90 کار خود را به صورت آزمایشی کرد و در واقع نخستین پایگاه در شهرستان دلفان بود که در فضای مجازی به صورت خبری تحلیلی به فعالیت پرداخت و توانسته است در این مدت به عنوان تریبون انقلاب اسلامی و مردم جایگاه خود را باز کند.

 

مدیر پایگاه خبری تحلیلی سلام دلفان مهم ترین رسالت سلام دلفان را تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در شهرستان دلفان دانست و  گفت: مهم ترین رسالت سلام دلفان تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در شهرستان، پیگیری مشکلات مردم به ویژه قشرهای مستضعف، تبیین صحبت های امام خامنه ای در شهرستان و نظارت برعملکرد مسئولان و مطالبه گری و عدالت خواهی است که برای آن برنامه ریزی ویژه ای انجام می شود.

 

وی این پایگاه را کاملا مردمی دانست و عنوان کرد: این پایگاه صد درصد مردمی است و از جایی حمایت نمی شود و به هیچ سازمان و ارگان و شخصی وابسته نیست بلکه این رسانه متعلق به مردم است که در همین جا از تمامی عزیزان برای همکاری در این پایگاه خبری تحلیلی دعوت به همکاری می کنیم.

 

لازم به ذکر است آدرس این پایگاه http://salamdelfan.ir/ است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات