رئیس جمهور سابق گفت: 'چاوز گفته بود اگر من رفتم، نگران نباشید امام مهدی خواهد آمد'.

به گزارش لرستان خبر به نقل از نامه نیوز، بخشی از سخنان احمدی نژاد در دیدار عصر دیروز(یکشنبه) با جمعی از فعالان رسانه ای و وبلاگ نویسان به شرح زیر است: انقلاب اسلامی در نسل انقلاب جهانی است. همه بشریت از آغاز منتظر یک روز بهتری بودند و همه انسان ها نیز به امید روز بهتر زندگی می کنند. ما گفتیم چاوز هم منتظر ظهور بوده است عده ای انقدر کوته فکر اند که تحمل شنیدن این حرف ها را نداشتند و فکر می کردند که فقط خودشان انسان هستند که باید منتظر ظهور باشند.



احمدی نژاد ادامه داد: یکی از دوستان ما اخیرا به ونزوئلا سفرکرده است به وی گفته بودند که به فلانی سلام برسان و بگو ما هم منتظر امام مهدی هستیم؛ وقتی آقای چاوز درگذشت همه انسان های انقلابی در ونزوئلا مات و مبهوت مانده بودند، چون چاوز ستونی محکم و انقلابی بود. بعدها چاوز قبل از فوتش به آنان گفته بود که اگر من رفتم نگران نباشید امام مهدی خواهد آمد، یعنی ببینید عده ای آن قدر کوچک اند که فکر می کنند جهان فقط برای آنان است. به نظر من هر فردی به محض اینکه به دلش بیاید و تصور کند که نسبت به دیگران برتر است همان لحظه سقوط کرده است، بعضی ها انحصاری هستند و حتی خدا را برای خودشان می خواهند.



وی با بیان اینکه برخی در ابتدای انقلاب تئوری کنار آمدن با آمریکا را مطرح می‌کردند گفت: من به آنان می‌گویم وقتی عرضه ایستادن در برابر آمریکا را ندارید چرا به مسئولیت‌های اجتماعی وارد شده‌اید.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات