چه کسی گفته این آقازاده مالک انقلاب است؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سنگین ترین شکست جبهه حق در جنگ صفین رخ داد که سال 36 هجری بود و حال هم که در 36‌مین سال پیروزی انقلاب قرار داریم باید مواظب باشیم. در جنگ صفین معاویه با پیشنهاد عمروعاص گفت: باید صلح کنیم و اعتدال داشته باشیم و جنگ و دعوا بس است.

به گزارش لرستان خبر ، جواد کریمی قدوسی  در مسجد شیخ احمد بروجرد گفت: دشمن انقلاب را نشانه گرفته و به عنوان مثال بچه های انقلابی را متهم به افراطی گری می کنند و با ایجاد فتنه در دانشگاه ها می خواهند جلوی تولید علم را بگیرند و می گویند با ایرانی که دولت در محور باشند مخالفت نداریم اما مخخالف ایرا انقلابی هستیم.

 

 

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به مذاکرات هسته ای تصریح کرد: در مذاکرات ژنو توافق کلی انجام شد که این توافق کلاهی بود که بر سر ملت رفت و بعید است طرف مقابل تمام تحریم ها را یکجا بردارد.

 

جواد کریمی قدوسی با اشاره به تحولات منطقه گفت: پیروزی نهایی در نزدیکی ایران است اما باید هوشیار باشیم چون اغلب بزرگترین شکستها در دو قدمی فتح‌ها انجام می شود و دست کم گرفتن دشمن و استراحت می تواند خطرناک باشد اکنون هم رهبر معظم انقلاب می گویند که ما در دو قدمی پیروزی هستیم.

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: سنگین ترین شکست جبهه حق در جنگ صفین رخ داد که سال 36 هجری بود و حال هم که در 36‌مین سال پیروزی انقلاب قرار داریم باید مواظب باشیم. در جنگ صفین معاویه با پیشنهاد عمروعاص گفت: باید صلح کنیم و اعتدال داشته باشیم و جنگ و دعوا بس است.

 

 

 

 نماینده مشهد در مجلس اضافه کرد: برخی می خواهند مقاومت ما را در دو قدمی بشکنند همانند جنگ صفین که عده ای به امیرالمومنین(ع) گفتند مذاکرات را بپذیر و به مالک بگو برگردد امام چون دید اصل و اساس حکومت در خطر است علیرغم میل باطنی این را پذیرفت و ما هم اگر اهل مقاومت نباشیم ولایت فقیه، شورای نگهبان و بسیج و سپاه را از ما می گیرند.

 

 وی ادامه داد: آنچه که درباره‌ی حکم مهدی هاشمی شنیده‌ام این است که حداکثر حکمی که برای وی در نظر گرفته شده است 5 سال زندان است که در تجدید نظر به 2 سال خواهد رسید.

 

کریمی قدوسی عنوان کرد: این قانون است که به مردم حق داده است تا شاهد محاکمه افرادی همچون مهدی هاشمی باشند که چگونه محاکمه می شود و بپرسند که چه کسی گفته این آقا زاده ها مالک انقلاب هستند.

 

 

وی تصریح کرد: 19 اتهام سنگین، وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم درباره مهدی هاشمی عنوان کرد در یک جلسه آقای پور محمدی گفت بالای 10 هزار برگ سند از مهدی هاشمی از کشورهای مختلف جمع آوری شده و در حال ترجمه آنها هستیم و علت اینکه پرونده به دادگاه نمی رود این است که در حال ترجمه آنها هستیم چطور از بین این اوراق سنگین 12 اتهام که اکنون به 600 صفحه کیفر خواست رسیده است و بیشتر آن حذف شده و درآخر از 3 اتهام یکی باقی ماند و دوتای آن نیز از بین رفت.

 

 

عضو کمیسون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: این قانون می گوید شما میتوانید از کسی که منافع ملی را در معرض تهدید قرار داده است شکایت کنید و او را به دادگاه بیاورید و خود هم از روز اول در جلسات دادرسی حضور داشته باشید و دیگر نمی توانند بگویند این دادگاه غیر علنی است مردم شاکی هستند و طبق قانون امر به معروف و نهی از منکر برای حفظ آرمانها استفاده کرد که بیشترین خطر ها متوجه همین آرمان هاست و بزرگترین نگرانی ملت نیز حفظ همین آرمان ها است.

 

 

قدوسی در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد احتمال استیضاح رئیس جمهور گفت: در کار رییس جمهور ایراد و اشکال هست اما کار به استیضاح نمی کشد و این چند سال هم به پایان می رسد.

 

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) با آن عظمت و جایگاهی که داشت در همان پیام خبر فروپاشی قطب دیگر جهان یعنی آمریکا را داد و فرمودند مبادا زمانی که بخواهید الگو بگیرید سراغ غربی‌ها و آمریکایی‌ها بروید، بدانید آن‌ها نیز خودشان در بحران هستند.

 

 وی خاطر‌نشان کرد: امروز نام مقدس پیامبر اسلام (ص) درحالی‌که کشورهای غربی همچنان جسارت می‌کنند، در دنیا بالاترین شأن و رتبه را دارد و بیشترین توجه جوانان در عالم متوجه شخصیت پیامبر مکرم اسلام (ص) و تأثیرگذاری این مکتب شده و این نشان‌دهنده غلبه معنویت در این عصر و زمان است.

 

‌کریمی قدوسی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند در پیچ تاریخ قرار گرفته‌ایم و این در حالی است که کل انقلاب اسلامی پیچ تاریخ بود یعنی پیروزی و فتح نهایی در دو قدمی ملت ایران قرار دارد و از این نگاه باید نگران بود که همیشه بزرگ‌ترین شکست‌ها در همان دو قدمی فتح برای انسان به وجود می‌آید.

 

‌وی افزود: این امر دلایل مختلفی دارد از جمله اینکه باور می‌کنند که کار تمام است و به خود مغرور می‌شوند البته باید گفت ما بر حق هستیم و کسی تردید ندارد، اما این بر حق بودن پیروزی نهایی را کفایت نمی‌کند بلکه نیازمند جهاد، مقاومت و بصیرت است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به اینکه یکی از نیرنگ‌های فوق‌العاده پرهزینه دشمنان ایران اسلامی به انحراف کشیدن روند مطلوب مذاکرات است، تصریح کرد: خدعه مذاکره در جنگ صفین بلند شد و در شبی که در تاریخ کم‌نظیر است، امیر مؤمنان علی (ع) در آن زمان سپاهش را جمع کرد و خطبه‌ای را خواند و فرمودند آفتاب که طلوع کند کار معاویه یکسره است.


انتهای پیام/

 
 
 
 
 
 
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ا

    انشالله کار دشمن یکسره است

  • ناشناس

    انشالله









  • عبدالله

    ان شاءالله کار دشمن بزودی تمام است . اما بی رو در بایستی ، و خدا وکیلی اینکه مردم را بشورانیم بهتر است یا که وظیفه مان را امجام دهیم؟کار مجلس چیست؟چرا این نمایندگان فقط نزد مردم زبان دارند ؟و پشت پرده با همان اشعث ها و معاویه ها و...نرد عشق و دوستی مبازند؟آنها خوب میدانند که ،نماینده مردمند و لاجرم مردم پشت سرسان ایستاده و حمایت میکنند پس وظیفه نظارتی خودشان را انجام دهند!نه فقط سخنرانی کنند!من اینجا از علما هم گله دارم ,کم حرف زدن پسندیده است ،ولی سکوت کردن تخلف است چه شرعی و چه قانونی....

  • قدس

    بسمه رب شهدا و صدیقین
    اگر واقعا مهدی هاشمی دزد ۲سال براش بریده شد!!!!!!!!
    به حق خون سیدالشهدا همه کسانیکه مسعول بودنه عاقبت بخیر نشن ایشالله

نظرات