عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد؛

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: اخیرا وکیل مدافع مهدی هاشمی با هفته‌نامه اصلاح‌طلب "صدا" مصاحبه کرده و گفته است : «یزدان‌پناه را کسانی کشتند که پرونده مهدی هاشمی را ساختند»، حال قوه قضائیه باید به‌عنوان مدعی‌العموم نسبت به این اظهارات قدام کند،.

جواد کریمی قدوسی در گفت و گوی اختصاصی با لرستان خبر اظهار داشت: روزی اگر کسی در اداره‌ای قرار بود به مدیر خود امربه‌معروف کند و بگوید این کار شما موافق اشرافی گری و مخالف انقلاب است حذف و اخراج می‌شد اما اکنون قانون چنان قدرتی به مردم و نیروهای دولتی و هرکسی دغدغه دین دارد، داده است که بتواند با استفاده از این ابزار امربه‌معروف و نهی از منکر کند.

 

 

 

وی افزود: تا دیروز اگر کسی امربه‌معروف می‌کرد محاکمه می‌شد اما اکنون اگر کسی امربه‌معروف کند و کسی در مقابلش بایستد طرف مقابل مجازات می‌شود.

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اتکا مردم به قانون و انتخاب افرادی که صلاحیت ورود به مجلس قانون‌گذاری رادارند، تصریح کرد: مردم با توسل به همین قوانین می‌توانند نمایندگان خود را مورد بازخواست قرار دهند و با استناد به قانون و شرع سؤال بپرسید که چرا پای سفره‌ای نشستی و یا چرا آنجایی که در مجلس باید فریاد می‌زدی هیچ نگفتی و نمایندگان نیز موظف هستند جوابگو باشند.

 

قانون به مردم حق داده تا شاهد محاکمه افرادی همچون مهدی هاشمی باشند

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی قانون را ابزار توانمند در دست مردم دانست و تأکید کرد: قانون این امکان را برای مردم فراهم آورده است که از مسئولان شهرستانی و بالاتر از آن شکایت کرده و بعد هم در مراحل دادرسی شرکت کنید.

 

 

 

کریمی قدوسی با اشاره به پرونده سنگین یکی از مجرمان اقتصادی عنوان کرد: این قانون است که به مردم حق داده است تا شاهد محاکمه افرادی همچون مهدی هاشمی باشند که چگونه محاکمه می‌شود و بپرسند که چه کسی گفته این آقازاده‌ها مالک انقلاب هستند.

 

 

 

وی تصریح کرد: 19 اتهام سنگین، وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم درباره مهدی هاشمی عنوان کرد در یک جلسه آقای پورمحمدی گفت بالای 10 هزار برگ سند از مهدی هاشمی از کشورهای مختلف جمع‌آوری‌شده و در حال ترجمه آن‌ها هستیم و علت اینکه پرونده به دادگاه نمی‌رود این است که در حال ترجمه آن‌ها هستیم چطور از بین این اوراق سنگین 12 اتهام که اکنون به 600 صفحه کیفرخواست رسیده است و بیشتر آن حذف‌شده و در آخر از 3 اتهام یکی باقی ماند و دوتای آن نیز از بین رفت.

 

کریمی ادامه داد: اخیرا وکیل مدافع مهدی هاشمی با هفته‌نامه اصلاح‌طلب "صدا" مصاحبه کرده و گفته است : «یزدان‌پناه را کسانی کشتند که پرونده مهدی هاشمی را ساختند»، حال قوه قضائیه باید به‌عنوان مدعی‌العموم نسبت به این اظهارات قدام کند،.

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: این قانون می‌گوید شما می‌توانید از کسی که منافع ملی را در معرض تهدید قرار داده است شکایت کنید و او را به دادگاه بیاورید و خود هم از روز اول در جلسات دادرسی حضورداشته باشید و دیگر نمی‌توانند بگویند این دادگاه غیرعلنی است مردم شاکی هستند و طبق قانون امربه‌معروف و نهی از منکر برای حفظ آرمان‌ها استفاده کرد که بیشترین خطرها متوجه همین آرمان‌هاست و بزرگ‌ترین نگرانی ملت نیز حفظ همین آرمان‌ها است.

 

استاندار دولت دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است

 

کریمی قدوسی تشدید اختلافات را راهبرد اصلی دشمن دانست و افزود: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند مسئولین بین مردم اختلاف نیندازند و مردم را دودسته نکنند.

 

 

 

وی یادآور شد: شاه‌بیت فتنه 88 دو جناح کردن مردم و آنان را به‌عنوان موافق و مخالف به جآن‌هم انداختن بود که مقام معظم رهبری در خطبه‌ها فرمودند اگر مردم به جآن‌هم می‌افتادند فاجعه‌ای عظیم رخ می‌داد.

 

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی رخنه اجتماعی را بزرگ‌ترین نگرانی کمیسیون امنیت ملی مجلس دانست و عنوان کرد: در جلسه آخر به‌صراحت اعضا تصویب کردند برای عزل استاندار سیستان و بلوچستان نامه‌ای محکم و قوی به آقای روحانی نوشته شود چراکه او سعی می‌کند با تمام ظرفیت ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی را عملی کند.

 

 

 

کریمی قدوسی اضافه کرد: از راهبردهای دشمن تطهیر چهره استکبار است مقام معظم رهبری فرمودند بعضی‌ها چهره انگلیس را بزک نکنند این شیطان و مظهر جنایت در عالم است و تا از بین نرود عوض نمی‌شود و از بین هم خواهد رفت چرا شیطان را تطهیر می‌کنید و کلمه کدخدا را برای او به کار می‌برید 36 سال مردم فریاد مرگ بر شیطان زدند از الآن شمشیرهایشان را برای انتخابات شورای نگهبان از رو بسته‌اند و دارند رجزخوانی می‌کنند برای تطهیر و تائید کسانی که در فتنه نقش مؤثر داشتند رجزخوانی می‌کنند چرا باید نهادی که مظهر مظلومیت این ملت و درعین‌حال مظهر مقاومت و فداکاری این ملت است یعنی سپاه و بسیج با بدترین کلمات موردحمله قرار بگیرد.

 

جان کری می‌گوید مشکلمان در منطقه سپاه است

 

وی بیان کرد: جان کری می‌گوید مشکلمان در منطقه سپاه است؛ سپاه دو ابزار و قدرت را امروز در اختیار دارد یکی قدرت موشکی و دیگری قدرت حزب‌الله است که پس از چندی از ابراز این جمله سنگین توسط آنان کسانی که باید جواب دهند جواب نمی‌دهند و شهدا جواب می‌دهند.

 

 

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سردار شهید تقوی در سامرا و شهید الله دادی در قنیطره این جمله جان کری را پاسخ دادند که اگر پول بدهید، اسلحه بدهید، سایت بدهید و... سلمان و ابوذر هم باشند فاسد می‌شوند این فرمایش امام را فراموش کرده‌اید که اگر سپاه نبود کشور نبود فراموش کرده‌اید که امام فرمودند هر کس این بسیجیان را عذاب دهد به آتش دوزخ الهی خواهد سوخت امام تنها یکجا نفرین کرد و آن‌هم درباره مسئولانی که در جمهوری اسلامی در مقابل مظهر فداکاری و ایثار یعنی بسیج و بسیجی بایستند.

 

 

 

کریمی قدوسی گفت: چرا امروز از علی مطهری حمایت می‌کنند چون با نام شهید بزرگ انقلاب ارزش‌های انقلاب را به چالش می‌کشد چرا از فتنه حمایت می‌کنند برای اینکه تبدیل به یک جریانی شد که فامیل‌های ثروت و قدرت را در یک مقطعی امنیت ملی را به چالش کشیدند.

 

 

 

وی با اشاره به تهدید امنیت ملی ایران در طول سه بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: 8 سال دفاع مقدس، هنگام رحلت امام خمینی (ره) که دنیا احساس می‌کرد خلأ رهبری به وجود می‌آید چون هرکس در معرض انتخاب به‌ عنوان رهبر بود به شهادت رسید از جمله شهید بهشتی، شهید مطهری، شهدای محراب و مراجع دیگر همه را ترور کردند تصور کنید اگر مقام معظم رهبری هم به شهادت رسیده بود چه اتفاقی بعد از رحلت امام (ره) می‌افتاد.

 

 

در فتنه 88 سابقه داران اسلام مقابل اسلام صف کشیدند

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رحلت امام (ره) می‌توانست یک چالش بزرگ امنیتی باشد اما خبرگان رهبری ساعتی نگذشت که رسالت تاریخی خود را انجام دادند، افزود: سومین چالشی که در این 36 سال امنیت ملی را به خطر انداخت فتنه 88 بود سنگینی این فتنه در اینجا بود که سابقه‌دارانی از اسلام مقابل اسلام صف کشیدند همان‌گونه که مقابل امیرالمؤمنین (ع) سابقه‌دارانی از اسلام یعنی طلحه و زبیرها صف کشیدند و این اتفاقی جدید درزمانی که مظهر نفاق منافقین بودند به شمار می‌رفت.

 

 

 

جواد کریمی قدوسی اضافه کرد: با نفاق جدید باید چه کنیم ازجمله کلید واژه‌های نفاق جدید مبارزه با تروریسم است کسانی که در دنیا داد مبارزه با تروریسم سر می‌دهند خودشان تروریسم پرور هستند دم از آزادی حقوق بشر می‌زنند مصداق نقض حقوق بشر هستند.

 

 

 

وی اصلاح اصول کشور را از فتنه‌های 88 خواند و تصریح کرد: کسانی که در این کشور دم از اصلاحات زدند اگر اصلاح ترمیم راه‌های اشتباه برخلاف راه حق است همه اصلاح‌طلب هستند این کلیدواژه رمز شورش سال 88 شد و حالا مدام شعار می‌دهند اصلاحات نمی‌میرد.

 

 

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اصلاحات اگر با این نیت خبیث بخواهد همچنان اصرار بر حضور درصحنه داشته باشد و بخواهد خود را حفظ کند این بار ضربه‌ای خواهد خورد که برای همیشه کارشان تمام شود.

 

 

 

کریمی قدوسی با اشاره به سؤال جوانی از مقام معظم رهبری در خصوص اعتدال، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند سؤال خوب و اسلامی است اما با شعار اعتدال مبادا جوان‌های غیرتی و نیروهای ارزشی را حذف کنید.

 

 

اعتدال هم یکی از کلیدواژه‌های نفاق است

 

وی با ابراز تأسف از حذف جوان‌های غیرتی و نیروهای ارزشی عنوان کرد: اینک به‌جای آنان عناصر فتنه نصب شدند جا دارد ما بگوییم اعتدال هم یکی از کلیدواژه‌های نفاق است اگر نیست که اصلاح کنید اگر هست پس ما نیز مبارزه می‌کنیم.

 

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تلاش برای منزوی کردن نیروهای انقلاب را یکی دیگر از کلیدواژه‌های رایج فتنه در کشور دانست و افزود: گسست اجتماعی، تهاجم به مهندسی انقلاب، عرفان‌های کاذب، مصرف‌گرایی، تجمل‌گرایی این‌ها راهبردهای دشمن است مقابله با این‌ها نیز کاملاً مقدور است این را اصل مبارزه به ما حکم می‌کند نقشه دشمن را خوب بشناسیم و راه مقابله با آن را پیدا کنیم.

 

 

 

کریمی قدوسی سخت‌ترین مراحل مبارزه را مبارز پیش روی کشور دانست و تصریح کرد: پیچ تاریخ، دهه چهار انقلاب است که رهبر معظم انقلاب فرمودند به دنبال مبارزه با مفاسد اقتصادی باشید و بدانید اول فریاد و بعد این فریادها تبدیل به نعره شود و می‌خواهید مبارزه را شروع کنید باید لباسی از رزم بر تن بپوشانید چون آن نخ پیوندی که تمام این راهبردهای دشمن را دور یک میز و دور یک حلقه جمع می‌کنید فساد است.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: امیرالمؤمنین (ع) خدمت پیامبر مکرم اسلام (ص) رسیدند و فرمودند منظور از فتنه‌ای که در آیه احسب الناس ان یترکو ان یقولو آمنا و هم لا یفتنون بیان‌شده است، چیست حضرت فرمود امت من پس از من مال دنیا به دست می‌آورند و همین مال آن‌ها را دچار فتنه خواهد کرد و اینجا سوابق سابقه‌داران سدر اسلام مانند طلحه و زبیر که بررسی می‌شود به‌وضوح مشاهده می‌شود که این افراد زمانی که از دنیا رفتند طلاهایشان را با تبر تقسیم می‌کردند.

 

 

انقلاب سرآغاز امت بزرگ جهانی اسلام به رهبری حضرت حجت (عج) است

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ریشه فتنه 88 را جمع‌آوری مال دنیا دانست و تصریح کرد: باوجود تقدیم خون هزاران شهدا انقلاب اسلامی عده‌ای این خون‌های پاک را نادیده گرفته و به جمع‌آوری مال دنیا و حب جاه و مقام همت گماردند.

 

 

 

کریمی قدوسی با اشاره به بیانات امام راحل (ره) گفت: امام (ره) در سال 67 می‌فرماید مسئولان بدانید این بشارت بزرگ مال شماست، بدانید که انقلاب مردم ایران محدود به ایران نیست این انقلاب سرآغاز امت بزرگ جهانی اسلام به رهبری حضرت حجت (عج) است این بشارت بزرگ را سال 67 امام به مسئولان دادند چرا؟ زیرا از جانب مسئولین نگران فتنه بودند.

 

 

 

وی یادآور شد: امام در ادامه همین جمله تهدید می‌کند و می‌فرماید اگر سراغ مسائل عادی و مادی بروید قدرت‌طلب می‌شوید و از فرصت خدمت در دولت برای مردم، حزبی پشت حزبی دیگر درست می‌کنید و این‌ها ابزار فامیل‌های ثروت و قدرت می‌شوند اگر این کار را انجام دهید بدانید به گناهی بزرگ گرفتار می‌شوید که بخشودنی نیست.

 

 

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مقام معظم رهبری اول فتنه همین سخنان را فرمودند که کسانی آرمان‌های انقلاب اسلامی را نادیده گرفتند و مرتکب این فتنه شدند مرتکب گناهی نابخشودنی شدند.

 

 

 

کریمی قدوسی با اشاره به لزوم برخورداری مسئولین از سلاح تهذیب نفس، تأکید کرد: این‌همه ثروت و قدرت اگر در اختیار یک مقام قرار گیرد که خدا او را به تهذیب نفس هدایت نکرده باشد حتماً به گناه آلوده می‌شود.

 

انتهای پیام/

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • : قاسمی /لرستان

    دورود خدا بر شما و تمام نیرهای انقلابی ،ولایی و بصیر .از خصوصیات ولایی بودن شهامت داشتن در گفتن سخن حق به موقع است .

  • عمارنامه

    با سلام و احترام؛
    مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/100519
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی

  • ناشناس

    خداروشکر که با وجود مکرهای فراوان که از سوی دشمن و برخی دست نشانده های دشمن در کشور صورت میگیرد نیروهای مخلص سپاه و بسیج با قدرت به پیش می روند.
    دست خدا بهمذاه شما و تمام نیروهای مخلص اسلام

نظرات