نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: انتصاب شایسته آیت‌الله یزدی به عنوان ریاست مجلس خبرگان اقدامی شایسته از سوی مجلس خبرگان است که سبب اطمینان قلبی نیروهای انقلابی و وفادار شده است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون ایثار خون شهدا است و همه موظفند از شهدا الگوگیری کنند.

 

وی افزود: ترویج فرهنگ غربی در کشور خطر بزرگی برای اسلام و انقلاب دارد، بنابراین باید با زنده نگهداشتن یاد شهدا، نگذاریم فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه کمرنگ شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: مقاومت، صیانت، ایستادگی و پیشرفت کشور همان فرهنگ جهاد و شهادت است.

 

وی با اشاره به کشتار پنچ هزار نفر در بمباران شیمیایی حلبچه در 25 اسفند، تصریح کرد: در این حادثه که دردناک‌ترین و غم‌انگیزترین رویداد در جنگ تحمیلی بود، کشورهای غربی آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به رژیم بعث عراق سلاح شیمیایی دادند و همگام با صدام در این جنایت بزرگ شریک شدند.

 

میرعمادی بیان کرد: با مرور سابقه آمریکا در عراق، افغانستان و دیگر کشورها، چهره از خیانت امریکا برداشته می‌شود و این نشان می‌دهد که آمریکا کشوری سراسر خدعه، نیرنگ و خیانت است.

 

وی با اشاره به این‌که اخباری مبنی بر مسلح کردن داعش و تکفیری‌ها از سوی کشورهای غربی نظیر آمریکا و انگلیس وجود دارد، خاطر‌نشان کرد: این کشورها با وجود این‌که خود تولید‌کننده سلاح شیمیایی هستند، جای تعجب دارد که از تولید سلاح شیمیایی ابراز نگرانی می‌کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به ارسال نامه سناتورهای مجلس سنای آمریکا اشاره کرد و گفت: اقدام سناتورهای آمریکا در ارسال نامه به رهبران ایران مبنی بر بی‌اعتبار بودن مذاکرات هسته‌ای پس از اتمام دوران ریاست جمهوری اوباما، نشان بی‌اعتباری آمریکا است.

 

وی با اشاره به انتصای آیت‌الله یزدی به ریاست مجلس خبرگان، افزود: انتصاب شایسته آیت‌الله یزدی به عنوان ریاست مجلس خبرگان اقدامی شایسته از سوی مجلس خبرگان است که سبب اطمینان قلبی نیروهای انقلابی و وفادار شده است.

 

میرعمادی تصریح کرد: آیت‌الله یزدی در جریان فتنه 88 با ولایت‌مداری، افشاگری و روشن‌گری خود در برابر فتنه‌گران ایستاد.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات