نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: در راستای مسئله هسته‌ای لازم است دغدغه‌های مقام معظم رهبری و نیز مطالبه مردم ایران که حق غنی‌سازی هسته‌ای است، تأمین شود.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: مقام معظم رهبری در زمینه مسئله هسته‌ای رهنمودهایی هوشمندانه و حکیمانه دارند که شایسته است همگان حرف خود را با سخنان ایشان منطبق کنند.

 

وی ضمن تأکید بر بصیرت، آگاهی، شجاعت و زمان‌شناسی مقام معظم رهبری، افزود: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در این زمینه نصب‌العین قرار دادن فرموده‌های ایشان لازم و واجب شرعی است.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: سخنان مقام معظم رهبری منشور همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت در مسئله هسته‌ای و چراغ راه ملت و دولت است.

 

وی ضمن تأکید بر حمایت و اعتماد مقام معظم رهبری از مذاکره‌کنندگان، تصریح کرد: در راستای مسئله هسته‌ای لازم است دغدغه‌های مقام معظم رهبری و نیز مطالبه مردم ایران که حق غنی‌سازی هسته‌ای است، تأمین شود.

 

میرعمادی ضمن تأکید بر این‌که طرف مقابل مکار و عهدشکن است، بیان کرد: باید حق مسلم ملت ایران به رسمیت شناخته شود که هم‌اکنون با تلاش مذاکره‌کنندگان ایران این امر محقق شده است اما با وجود قابل‌اعتماد نبودن طرف مقابل در این امر دغدغه‌هایی وجود دارد.

 

وی بر لزوم برداشته شدن کلی تمام تحریم‌ها تأکید و خاطر‌نشان کرد: با همدلی و هم‌زبانی در زیمنه فناوری هسته‌ای می‌توان به راه نجات و سربلندی در این راستا دست پیدا کرد.

 

امام جمعه خرم‌آباد به جنایت عربستان سعودی در حق مردم یمن اشاره کرد و گفت: سعودی‌ها با وجود حضور در حرم امن الهی جنایت بزرگی در حق مردم یمن و جنایات دیگری را مرتکب شده‌اند که با وجود برجای گذاشتن صدها کشته و مجروج، مقاومت مردم یمن در مقابل این تجاوز، شکست آل‌سعود را نمایان کرده است.

 

وی افزود: عربستان این جنایات را با هدف جبران شکست های پی در پی در منطقه در منطقه انجام می‌دهد در حالی‌که نصرت الهی مردم یمن نزدیک است.

 

میرعمادی ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و تبریک روز زن، عنوان کرد: با توجه به هجمه غرب به بنیات خانواده، الگوی زنان در تمام ابعاد زندگی حضرت زهرا (س) است که با با پیروی از ایشان و حفظ عفاف، حجاب و متانت می‌توان بنیان خانواده را حفاظت کرد.
 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات