نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: آل‌سعود با جنایات خود در یمن، باتلاق بدی را برای خود به‌وجود آورده و تحت تأثیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن خسارات مالی و جانی فراوانی را به با آورده است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان خرم‌آباد اظهار داشت: آل سعود به دلیل خامی و بی‌تجربگی مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن را تحت شدیدترین حملات هوایی قرار داده است.

 

وی افزود: آل‌سعود با جنایات خود در یمن، باتلاق بدی را برای خود به‌وجود آورده و تحت تأثیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن خسارات مالی و جانی فراوانی را به با آورده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ضمن تأکید بر شکست عربستان در این حملات و جنایات، عنوان کرد: آل سعود با صرف هزینه‌های فراوان در 20 روز گذشته آامش را از مردم بی‌گناه و کودکان یمن گرفتند و آنان را وارد تاریکی و وحشت کرده‌اند.

 

وی تصریح کرد: با وجود این‌که آل‌سعود سرمایه مسلمانان و دلارهای نفتی را به بمب تبدیل کرده و بر سر مردم یمن می‌ریزد اما مردم یمن با اتحاد، همگرایی امنیتی گسترده و افزایش توان داخلی در برابر تجاوز زمینی آل‌سعود مقاومت می‌کند.

 

میرعمادی بیان کرد: با وجود این‌که عربستان به‌عنوان حریم امن الهی شناخته می‌شود اما در منابع دینی آل‌سعود به عنوان شاخ شیطان یاد شده است و آل‌سعود با جنایات خود در یمن مسبب نسل‌کشی و تفرقه میان مسلمانان شده است.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که مردم یمن شاخ شیطان را می‌شکنند، خاطر‌نشان کرد: آل‌سعود با جنایات خود در مقبل مردم بی‌گناه یمن روی تمام جنایتکاران تاریخ را سفید کرده و با پایداری و اتحاد مردم یمن محکوم به شکست است.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به فرارسیدن ماه رجب، گفت: خداوند در این ماه به کسانی که استغفار و توبه کنند، بخشش فراوان عنایت می‌کند.

 

وی ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: ارتش ایران، ارتش اسلام است و با بهره‌مندی از ایمان، شجاعت دلاورمردان و تجهیزات پیشرفته از آمادگی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

 

میرعمادی بیان کرد: ارتش ایران تنها ارتشی است که تحت فرماندهی ولایت‌فقیه قرار دارد و با برخورداری از حمایت مقام معظم رهبری، مردم و ولایت به بی‌نظیرترین ارتش دنیا تبدیل شده است.



 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات