آیا تیم تشریفات ریاست جمهوری، اسب، کاخ و تشریفات مجلل و پرهزینه را جزئی لاینفک از مراسمات خود کرده و یا هنوز از حال و هوای استقبال از اردوغان خارج نشده است.

به گزارش گروه سیاسی لرستان خبر، پیش از این، در مراسم استقبال از رجب طیب اردوغان، که مخالفت های فراوانی با سفر او شده بود، تیم ریاست جمهوری با تدارکی کم سابقه، با به کارگیری تعدادی اسب، از او استقبال کرد تا هم به منتقدان دولت پیام دهن کجی داده باشد و هم از شیوه تشریفاتی جدید و مجللی رونمایی کرده باشد!

 

 

    
با این وجود، در استقبال از اردوغان پای نحوه استقبال از روحانی در ترکیه به میان آمد و اقدام ایران، یک پاسخ متقابل فرض شد. اما با ورود اشرف غنی به تهران، همان قصه تکرار شده است. این بار نیز همان هنگام ورود خودروی بنز تشریفاتی حامل رییس جمهور افغانستان به محوطه استقبال،  گارد تشریفاتی اسب سوار با در دست داشتن پرچم های ایران و افغانستان خودروی او را همراهی می کردند.

 



این مراسمات تشریفاتی و پرهزینه از روسای جمهور دو کشور مسلمان، در حالی است که اساسا کشور جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب به نمادی از ساده زیستی برای ملت های مسلمان تبدیل شده است.

 



هنوز معلوم نیست آیا تیم تشریفات ریاست جمهوری، اسب، کاخ و تشریفات مجلل و پرهزینه را جزئی لاینفک از مراسمات استقبال خود کرده و یا هنوز از حال و هوای استقبال از اردوغان خارج نشده است.


 

 
 
 
 
انتهای پیام/
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات