تحرکات انتخاباتی جریان فتنه

تلاش برای احیاء جریان برانداز فتنه با تابلوی یک جریان سیاسی جدیدالتاسیس و در چارچوب نظام، در ماه‎های اخیر وارد فاز جدیدی شده است.

به گزارش لرستان خبر، تلاش برای احیاء جریان برانداز فتنه با تابلوی یک جریان سیاسی جدیدالتاسیس و در چارچوب نظام، در ماه‎های اخیر وارد فاز جدیدی شده، به نحوی که پس از تشکیل شورای مشورتی ۶۰ نفره با عنوان «شورای مشورتی اصلاح‎طلبان» و همچنین تشکیل کارگروه اجرایی این شورا با عنوان «کمیته راهبردی اصلاح‎طلبان» با عضویت عنصار بازداشتی و سابقه‎دار فتنه، دستورالعمل یکی از سران فتنه به این شورا مبنی بر لوزم ائتلاف با اصولگرایان معتدل نیز ابلاغ شده است.

 

جریان فتنه که تلاش دارد در ماههای منتهی به انتخابات مجلس، حضور جدی و موثری در این  انتخابات را زیر تابلویی جدید در دستور کار قرار دهد، از یک سو با محوریت یکی از عناصر قدیمی و بد سابقه که به «چریک پیر» معروف بوده و به تازگی از زندان آزاد شده است، ساماندهی تشکیلاتی خود را در پوشش شورای مشورتی ۶۰ نفره در دستور کار قرار داده است و از سوی دیگر با محوریت یکی از سران فتنه که به تازگی موضوع انتشار تصویر  او جنجال آفرین شده بود، راهبرد سیاسی ائتلاف با اصولگرایان معتدل را به سراسر کشور ابلاغ کرده است.

 

بر اساس این راهبرد سیاسی و تشکیلاتی، از شورا‎های استانی با عنوان «کمیته راهبردی اصلاح طلبان» در استان‎ها با عضویت عناصر اصلی فتنه در سطح کشور تشکیل خواهد شد. این در حالی است که بنا بر ابلاغیه صادر شده از سوی یکی از سران فتنه ائتلاف با اصولگرایان معتدل در دستور کار کمیته‎های استانی قرار خواهد گرفت، به نحوی که تلاش می‎شود تا از این چهره‎های اصولگرای معتدل در شورای مرکزی استان و همچنین در میان لیست‎های انتخاباتی استفاده شود.

 

گفتنی است شورای راهبردی اصلاح‎طلبان در هفته‎های گذشته به صورت رسمی اعلام موجودیت کرده است که بنابر اعلام خبرگزاری ایلنا، تعدادی از اعضای آن از چهره‎های فعال در فتنه ۸۸ و دارای محکومیت کیفری هستند.

 

این در حالی است که چهره مشهور به چریک پیر نیز بصورت فعال استراتژی نزدیک کردن گروه‎های مختلف این مجموعه را بر عهده گرفته است و راهبرد کلان جریان فتنه را از تقابل علنی با نظام، به تلاش برای نفوذ در حاکمیت و استحاله از درون تغییر داده است. منبع: رجا

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات