مشت آهنین، پاسخ دلواپسی منتقدان برای دست آوردهای انقلاب/

این دانشجویان که پلاکاردها و دست نوشته هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دست داشتند، در مسیر کاروان رئیس جمهور به صورتی کاملا آرام شعار می دادند: «رو حانی روحانی، کو فکت شیت ایرانی». در همین حال، اسکورت کاروان رئیس جمهور پس از گذر از مقابل این دانش جویان آنها را مورد ضرب و شتم قرار داد و پس از این که آنها از این اقدام خشونت آمیز انتقاد کردند، ۴ نفر از دانشجویان را توسط نیروهای امنیتی دولتی دستگیر و به کلانتری مجاور انتقال یافتند.

به گزارش لرستان خبر، 4 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه شیراز،  که صبح امروز در جریان مراسم استقبال از رئیس جمهور در این شهر انتشار فکت شیت از سوی دولت را خواستار شده بودند، مورد ضرب و شتم قرار گرفته و بازداشت شدند.
 
 
، این دانشجویان که پلاکاردها و دست نوشته هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دست داشتند، در مسیر کاروان رئیس جمهور به صورتی کاملا آرام شعار می دادند: «روحانی روحانی، کو فکت شیت ایرانی».
 
 
در همین حال، اسکورت کاروان رئیس جمهور پس از گذر از مقابل این دانش جویان آنها را مورد ضرب و شتم قرار داد و پس از این که آنها از این اقدام خشونت آمیز انتقاد کردند، ۴ نفر از دانشجویان را توسط نیروهای امنیتی دولتی دستگیر و به کلانتری مجاور انتقال یافتند.
 
 
 
 
گفتنی است، پیگیریها برای آزادی این دانشجویان ادامه دارد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع: رجا
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات