نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت : تغییرات و جنگ قدرت داخلی که اخیرا در رژیم آل‌سعود ایجاد شده، نشان از متلاشی و نابودی این رژیم دارد.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: تمسک به ولایت امیرالمومنین علی (ع) راه نجات است و نام امام علی (ع) تداعی‌کننده کمک به نیازمندان و محرومان جامعه است.

 

وی با اشاره به این‌که اعتکاف سنت پیامبر اسلام (ص) است، افزود: اعتکاف فرصتی برای خودسازی فردی و اجتماعی است که این مراسم معنوی از جمله اعمال مورد استقبال جوانان ایران است.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به اعمال وحشیانه آل‌سعود اشاره و عنوان کرد: آل‌سعود تنها نامی از قرآن و اسلام دارند و تغییراتی که اخیرا در این رژیم ایجاد شده است، نشان از متلاشی و نابودی این رژیم دارد.

 

وی تصریح کرد: رفتار وحشیانه و متحجرانه آل‌سعود نشانی از دین و فرهنگ ندارد و این رژیم مستبد با تغییرات حاصل شده دچار جنگ قدرت داخلی شده است.

 

میرعمادی بیان کرد: تحت تعقیب قراردادن هواپیمای ایرانی حامل کمک‌های انسان‌دوستانه و بمباران کردن فرودگاه نشان از رفتار جنون‌آمیز رژیم آل‌سعود دارد.

 

وی با اشاره به روز جهانی کار و کارگر، خاطر‌نشان کرد: کارگر در دین اسلام برابر مجاهد فی سبیل‌الله است و ضروری است که فرهنگ کار در جامعه نهادینه شود و کار، کارگر و کارآفرینی یک عبادت تلقی شوند.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: در استان لرستان فرهنگ تسهیلات گرفتن به فرهنگی برتر نسبت به فرهنگ کار تبدیل شده است.

 

وی افزود: یکی از مطالبات مهم مردم لرستان ایجاد شاتغال برای جوانان تحصیلکرده است چرا‌که افزایش جوانان تحصیلکرده بیکار، لرستان را دچار بحران کرده است.

 

میرعمادی بیان کرد: باید در راستای رفع مشکل بیکاری تحصیلکرده‌های لرستان با ورود سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان و نیز تقویت تعاونی‌ها اقدام جدی انجام داد.

 

وی با اشاره به مفاسد اقتصادی در کشور، عنوان کرد: مسئولان باید در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی اقدام کنند.



 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات