از امروز؛

نام‌نویسی کاروان‌های اعزامی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) جهت شرکت در مراسم سالگرد امام راحل(ره) از امروز سه‌شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه آغاز و تا دوم خردادماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش لرستان خبر، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان روز گذشته، 14 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران از آغاز نام‌نویسی کاروان‌های اعزامی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: نام‌نویسی کاروان‌های اعزامی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) جهت شرکت در مراسم سالگرد امام راحل از امروز سه‌شنبه، 15 اردیبهشت‌ماه آغاز و تا دوم خردادماه ادامه دارد.

 

وی افزود: امام خمینی(ره) حق حیات معنوی به گردن همه ما دارد و در هر نفسی که می‎کشیم باید شکرگذار باشیم که خدمت‎گذار جمهوری اسلامی ایران هستیم.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: امام خمینی(ره) انقلاب را ایجاد و رهبر معظم آن‌را توسعه کیفی دادند؛ امنیت حاکم بر کشور ایران مرهون رهبری‎های امام(ره) است.

 

سردار کشکولی با بیان این‌که اگر امکان آن بود هر روز مراسمی جهت تقدیر از امام خمینی(ره) برگزار می‎کردیم، یادآور شد: سهیمه امسال لرستان برای اعزام داوطلبان به شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) 10 هزار نفر است.

 

وی بیان کرد: اولویت اعزام افراد به مرقد امام خمینی(ره) با بار اولی‎ها و جوانان خواهد بود؛ اجباری در اعزام افراد وجود ندارد و داوطلبان با میل خود در این مراسم شرکت خواهند کرد.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پایان گفت: سال گذشته سهمیه استان برای اعزام کاروان‎های راهیان نور به مناطق جنگی 32 هزار نفر بود که خوشبختانه با همکاری دستگاه‎های اجرایی توانستیم 40 هزار نفر را به این مناطق اعزام کنیم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات