نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آمریکا با حمایت همه‌جانبه خود از آل‌سعود به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی و سلطه خود بر خاورمیانه است و این رفتارهای چیزی جز رفتار شیطانی نیست.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان اظهار داشت: ظلم و جنایت حاصل دوری از خداست و آل‌سعود در اثر تمایل به تعلقات دنیوی مرتکب کشتار و جنایت در یمن شده‌اند.

 

وی افزود: آمریکا با حمایت همه‌جانبه خود از آل‌سعود به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی و سلطه خود بر خاورمیانه است و این رفتارهای چیزی جز رفتار شیطانی نیست.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به رفتارهای وحشیانه و جنون‌آمیز آل‌سعود، عنوان کرد: امروز جهان اسلام به دلیل فاصله گرفتن از معنویت دچار بلا و گرفتاری شده‌اند که این میان تنها جمهوری اسلامی ایران عدالت‌خواهی و استقلال و کرامت انسانی را فریاد می‌زند.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که استکبار با تبعیت از راه شیطانی به دنیال فساد و تباهی بوده است، تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در مسیر فساد و زورگویی گام برمی‌دارد.

 

میرعمادی بیان کرد: جنایات آمریکا در حدی است که حتی به مردم خود رحم نکرده و سیا‌پوستان خود را از دو تیغ می‌گذاراند که این امر مصداق بارز بی‌رحمی این مستکبر جهانی است.

 

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند آمریکا به کشوری بی‌آبرو تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: نشانه درستی راه و حرکت در مسیر مستقیم، همراهی با ولایت است.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: تا زمانی که بندگان ارتباط خود را با هدایتگران که خدا، ائمه، ولایت و امامت هستند، ادامه می‌دهد، از هلاکت به دور است و رمز موفقیت در امور زندگی با خدابودن است.


 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات