معاون امنیت داخلی دبیرخانه شورای امنیت ملی:

لرستان خبر: معاون امنیت داخلی دبیرخانه شورای امنیت ملی گفت: در مذاکرات گروه 5+1 به مذاکرات نیازمندتر هستند و در این مذاکره ایران با استواری در مقابل گروه 5+1 قرار دارد.

به گزارش لرستان خبر، سردار رضا سیف‌اللهی عصر امروز در گردهمایی مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت در لرستان اظهار داشت: لرستان سرزمین رزمندگانی است که نام نیک آن‌ها بر سر زبان‌ها است و با دلاوری در میدان‌ها جهاد حاضر شدند.

 

وی با اشاره به این‌که نام آیت‌الله بروجردی در جهان اسلام می‌درخشد، افزود: لرستان بزرگترین مرجع شیعیان را در خود پرورش داده و دارای بزرگ‌مردانی است که با صداقت جنگیدند و امروز لرستان را با نام رزمندگان مخلص و باایمان آن می‌شناسند.

 

معاون امنیت داخلی دبیرخانه شورای امنیت ملی عنوان کرد: امروز ایران اسلامی با سربلندی در تمامی عرصه‌ها حاضر است و به الگویی بی‌نظیر در جهان تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به این‌که کشورهای اسلامی از ایران به عنوان الگو بهره می‌گیرند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بهترین الگو است چرا‌که الگوی انقلاب اسلامی اسلام ناب است و در رأس آن ولایتمداری تعریف شده است.

 

سیف‌اللهی ضمن تأکید بر این‌که دستیابی به موفقیت‌ها مستلزم ولایتمداری است، بیان کرد: استان لرستان از ولایت‌مداری بیشتری نسبت به سایر جاها بهره‌مند است.

 

وی با اشاره به این‌که امروز ملت ایران مانند دوران جنگ تحمیلی پشتیبان ولایت فقیه هستند، خاطر‌نشان کرد: با وجود ادعاها و خیال‌بافی‌های دشمنان نسبت به این‌که انقلاب اسلامی تا یک سال یا شش ماه دیگر پایداری خود را حفظ می‌کند، اما همچنان با صلابت در مقابل دشمنان ایستاده است.

 

معاون امنیت داخلی دبیرخانه شورای امنیت ملی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، گفت: در مذاکرات گروه 5+1 به مذاکرات نیازمندتر هستند و در این مذاکره ایران با استواری در مقابل گروه 5+1 قرار دارد.

 

وی با اشاره به این‌که کشورهای اسلامی با الگوگیری از ایران در جنگ‌های مختلف پیروز بوده‌اند، افزود: امروز آل سعود در یمن یک الگوی اجاره‌ای ننگین استعماری ایجاد کرده‌ که کشورهای استکبار از این الگو حمایت می‌کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات