وزیر ارشاد دولت دهم در جمع مردم خرم آباد:

دولت با بهره بردای تبلیغاتی از مذاکرات هسته ای می خواهد بگوید که در این مذاکرات فتح الفتوحی صورت گرفته تا به بهانه آن کرسی های مجلس دهم را تصاحب کنند.

به گزارش لرستان خبر، سید محمد حسینی دوشنبه 21 فروردین با دعوت دفتر مرکزی تشکل های اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان در مسجد صاحب الزمان (عج) خرم آباد گفت: دولت با بهره بردای تبلیغاتی از مذاکرات هسته ای می خواهد بگوید که در این مذاکرات فتح الفتوحی صورت گرفته تا به بهانه آن کرسی های مجلس دهم را تصاحب کنند.

 

وی با بیان اینکه دولت به بهانه اینکه می خواهند مجلس آینده را در اختیار بگیرند جلوی نقد را می گیرد و دلواپسان را تحقیر می کنند افزود: دولت باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند؛ چرا که منتقدین دلسوزان نظام بوده و دارای نظرات و تجربیات گررانبهایی هستند.

 

وزیر ارشاد دولت دهم گفت: اگر مصالح ملی در نظر باشد دولت باید از نقدها استقبال کند اما متاسفانه برخی ها می گویند که منتقدین کاسب تحریم هستند حال بیایند بررسی کنند که به قول آنها کاسبین تحریم چه سود و منفعتی از تحریم ها برده اند.

 

حسینی با تاکید بر اینکه برخی ها می خواهند با سوء استفاده از امتیازات خارجی تنور انتخابات را به نفع دولت گرم کنند اضافه کرد: معاون اول رئیس جمهور هم در در این اثنا با تشکیل جلسه حزب کارگزاران در کاخ سعدآباد می گوید که اگر اگر مجلس خوبی شکل نگیرد کار دولت ناتمام خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه پیشرت های هسته ای مربوط به دولت خاصی نیست اما جهش صورت گرفته در این صنعت در دولت نهم و دهم صورت گرفت اظهار کرد: اگر قرار بود که تیم مذاکره کننده قبلی امتیازاتی را که تیم فعلی به غربی ها داده است را بدهد طبیعی است که تیم مذاکر کننده قبلی نیز مورد استقبال آنها قرار می گرفت اما این اتفاق نیفتاد.

 

وزیر ارشاد دولت دهم گفت: دولت قبل از وعده 100 روزه خیلی از کارها را تعطیل کرد حال سوال اینجاست که چه شتاب و عجله ای در کار بود که اجازه ندادند کارها به موقع انجام شوند؟

 

حسینی با اشاره به اینکه رهبری نیز در بحث هسته ای گفتند که دغدغه دارند اضافه کرد:  ایران پس از چندین دهه برای اینکه دنیا نگوید ایرانی ها جنگ افروز هستند پذیرفته است که در مساله هسته ای از مواضع خود عقب نشینی کند؛ حال غربی ها می گویند که برای ایرانی ها نظارت های مادام العمری را در نظر گرفته ایم که تابحال در هیچ کشوری اعمال نشده اند از طرفی نیز با این توجیه که 100 کشور بازرسی از مراکز نظامی را پذیرفته اند ما نیز باید این بازرسی ها را بپذیریم؛ غافل از اینکه شعار ملت ایران شعار هیهات من الذله است و هیچ گاه زیر بار سلطه بیگانگان و ننگ بازرسی از مراکز نظامی نمی روند.

 

وی با اشاره به اینکه غربی ها می گویند از 28 تحریم تنها پنج یا شش تحریم را با هزار ناز و عشوه و شرط و شروط برمی دارند و ایها قطعا مورد تایید مردم نیستند افزود: ما اورانیوم 20 درصد و حتی اورانیوم 56 درصد را برای برخی از فعالیت ها نیاز داریم.

 

وزیر ارشاد دولت دهم تصریح کرد: حرف منتقدین این است یک متن شفاف که دو طرف نسبت به آن اجماع داشته باشندنوشته شود نه اینکه هر کس حرف خودش را بزند.

 

حسینی با اشاره به اینکه طبق گفته رهبری غربی ها بیش از ما نیاز به مذاکره دارند و در واقع ما از سر استیصال تن به مذاکره نداده ایم بیان کرد: ما سختی ها را پشت سر گذاشته ایم و اینگونه نیست که به بن بست رسیده باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه باید خطوط قرمز رهبری در تواق نهایی رعایت شوند ادامه داد:  اگر دولت با آرمانهای امام و شهدا همراه باشد در مذاکرات پیروز خواهیم بود.

 

وزیر ارشاد دولت دهم با بیان اینکه تیم مذاکره کنند باید از نقدهای هسته ای به عنوان پشتوانه ای در مذاکرات استفاده کند گفت: تیم مذاکراه کننده باید با توجه به نقدها و مطالبات مجلس و رهبری از خطوط قرمز نظام در مذاکرات دفاع کند.

 

حسینی اظهار کرد: رهبری فرمودند که کلید حل مسائل اقتصادی در لوزان و ژنو نیست اما با این حال حال برخی ها می گویند که کلید حل مسائل رهنگی کشور نیز در توافق با آمریکا است حال سوال اینجاست که مگر فرهنگ ما آمریکایی است که بخواهیم با توافق با آمریکا مشکلات آن را حل کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه برخی ها می گویند که منتقدین کسانی هستند که امام را خون دل دادند اضافه کرد: بسیاری از منتقدین جزء رویش های انقلاب هستند و اصلا سن آنها به زمان امام قد نمی دهد که بخواهند ایشان را خون دل دهند.

 

وزیر ارشاد دولت دهم گفت: مگر امام نفرمودند که پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد خب شما که مدعی هستید که یار امام هستید به این حرف امام عمل کنید.

 

حسینی بیان کرد: اگر سکانداری رهبری نبود معلوم نبود که کشور در جریان تلاطم های که با آنها مواجه شده بود به چه سرنوشتی دچار می شد.

 

وی با اشاره به اینکه زمانی می گوییم که کلام رهبری فصل الخطاب است پس باید در همه امور فرامین رهبری رعایت شوند نه اینکه رهبری مانند کلاس درس همه اش توضیح دهند و بعد از یک سال اتفاقی نیفتد تصریح کرد: رهبری خطاب به دولت می گوید که شما روزنامه نیستید که همه اش از مبارزه با فساد حرف می زنید خب عمل کنید.

 

 وزیر ارشاد دولت دهم گفت: متاسفانه عده ای در حوزه اقتصادی به جای تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی هنوز نگاهشان به بیرون مرزها است و اینگونه است که شاهدیم وقتی وزیر دولت برای پاسخ به سوال نمایندگان به مجلس می آید چرت می زند حال چگونه این وزیر می خواهد وزارت خانه مربوطه را با آن حجم کاری که در آن وجود دارد اداره کند جای تامل دارد.

 

حسینی با بیان اینکه اظهارات برخی ها در راستای تضعیف نظام است در حالی که رهبری حفظ نظام اسلامی را از مهمترین معروفات و امام خمینی (ره) نیز حظ نظام را از اوجب واجبات دانسته اندخاطرنشان کرد: برخی ها می خواهند چهره ای لیبرال را از امام به تصویر بکشند گویی که امام در مسائل داخلی و خارجی اهل مدارا بوده اند در حالی که به هیچ وجه اینگونه نبوده است.

 

وی در بخش دیگری از اظهارات خود خود از تجاوز آل نظامی سعود به یمن به عنوان یک ظلم و جنایت بزرگ یاد کرد و ادامه داد: دنیا در حالی در مقابل موشک باران یمن ساکت و خاموش است که به خاطر کشته شدن چند نفر در اروپا به دنبال ماجرای نشریه شارلی ابدو سران دنیا در اروپا دست به راهپیمایی زدند.

 

وزیر ارشاد دولت دهم با بیان اینکه در یمن زن و کودک به خاک و خون کشیده می شوند و مسجد و بیمارستان ها برای تامین منافع امریکا و ال سعود ویران می شوند گفت: آل سعود اگر یمن را از دست بدهد متزلزل می شود و در واقع با سقوط یمن می توان گفت که  آل سعود در حال افول است.

 

حسینی با اشاره به اینکه یمنی ها نوادگان اویس قرنی هستند و افنخار انها این است که پیروان اهل بیت هستند اظهار کرد: انصارالله از نیروهای حزب الله جنگنده تر هستند اما با توجه به موشک ها و امکاناتی که دارند هنوز اقدام تلافی جویانه ای را علیه عربستان انجام نداده اند.

 

وی افزود: یمن کشوری پهناور و استراتژیک است و با این حال هر کشوری که در دوره های مختلف به این کشور حمله کرده است با شکست مواجه شده است چون مردم این کشور با غیرت از کشور خود دفاع می کنند.

 

وزیر ارشاد دولت دهم با بیان اینکه آل سعود در واقع آل یهود هستند گفت: امام خمینی (ره) فرمودند که ما اگر از امریکاییها بگذریم از آل سعود نمی گذریم.

 

حسینی تصریح کرد: امروز عربستان به بهانه اینکه حرمین شریفین در مکه و مدینه در خطر هستند ائمه جمعه خود را برای جذب سرباز به افغانستان و پاکستان گسیل کرده اند اما واقعیت این است که خودشان توان جنگیدن ندارند.

 

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران اهل سازش با مستکبران جهان نیستند از این رو حمایت از مردم یمن را وظیفه خود می دانند بیان کرد: متاسفانه برخی به بهانه اینکه می خواهیم با آمریکا آشتی کنیم اخم می کنند و می گویند که چرا کشورمان هواپیمای حامل کمک را به یمن فرستاده است.

 

وزیر ارشاد دولت دهم همچنین از اقدام شجاعانه خلبان هواپیمای حامل کمک های کشورمان به مردم یمن برای فرود آوردن این هواپیما در فرودگاه صنعا قدردانی کرد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات