دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان:

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: زیر سوال بردن ارکان نظام متاسفانه به عادت اصلاح طلبان تبدیل شده است، این کارها از اصلاح طلبانی که فتنه امریکایی اسراییلی ۸۸ را مدیریت کردند بعید نیست

میلاد بهمئی در گفتگو با لرستان خبر گفت: همایش های اخیر اصلاح طلبان با حواشی زیادی همراه بوده از جمله حضور مرعشی در همایش اخیر اصلاح طلبان استان لرستان نشان می‌دهد که به دنبال ریل‌گزاری جدیدی هستند که فتنه تطهیر فتنه‌گران را کلید زده و به نظر خود وارد گود انتخابات مجلس شورای اسلامی شوند.

 

 

 

وی ادامه داد: کارنامه مرعشی در فتنه های ۷۸-۸۸ مشخص است و کاملا در تضاد با اصول انقلاب اسلامی حرکت کرده ولی می‌بینیم که اصلاح‌طلبان در استان لرستان با گستاخی و وقاحت تمام باز از این مهره سوخته در جلسات خود استفاده می‌کنند.

 

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان اضافه کرد: اشخاصی که مسولیت دولتی و حقوقی دارند به هیج وجه اجازه ورود به جلسه های احزاب سیاسی و معاند را ندارند، جای سوال دارد که جرا مسولان ارشد استان واکنشی از خود نشان نمی دهند، البته جای تشکر و قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان وجود دارد که ایشان با اقدام به موقع خود بصیرت نافذ خود را نشان داده اند و دبیر مجمع مشورتی خود را به سبب حضور در این همایش اخراج کردند.

 

 

 

بهمئی با اشاره به اهانت به شخصیت‌های نظام تصریح کرد: زیر سوال بردن ارکان نظام متاسفانه به عادت اصلاح طلبان تبدیل شده است، این کارها از اصلاح طلبانی که فتنه امریکایی اسراییلی ۸۸ را مدیریت کردند بعید نیست، به عنوان مثال آیت الله جنتی و موضع گیری‌های انقلابی و عمار گونه ایشان خاری در چشم فتنه‌گران و سران اصلاحات است، شورای نگهبان با درایت، بصیرت و قاطعیت خود و همین‌طور با تصمیم‌های انقلابی خود اجازه نخواهد داد فتنه‌گران وارد گود انتخابات مجلس شوند و آنها که دستشان به جایی بند نیست زبان به یاوه گویی و توهین باز کرده‌اند.

 

 

 

وی اظهار داشت: مسولان ارشد استانی از جمله معاونت سیاسی امنیتی استاندار قطعا باید جواب این سوء نیت‌های خود را بدهد و چرا برخی مسئولان با سیاسی‌کاری و بی‌تدبیری اجازه ایجاد فضای باز سیاسی در استان را به احزاب و گروه‌های ارزشی نمی‌دهند؟

 

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان با اشاره به کارشکنی در برخی از جلسات در استان لرستان عنوان کرد: اقدامات استانداری در قضیه سخنرانی دکتر جلیلی و کارشکنی‌های صورت گرفته برای برهم زدن نشست دکتر نبویان ناشی از بی اخلاقی سیاسی است.

 

 

وی ادامه داد: استانداری نباید جای سیاسی کاری و حزب بازی و لابی گری باشد؛ ورود مرعشی ها و فتنه گران و... به صورت آزاد و کارشکنی در ورود افراد انقلابی ناشی از این است که استانداری قصد دارند فضای خفقان را برای نیروهای ارزشی و انقلابی رقم بزنند.

 

 

 

بهمئی اضافه کرد: اگر دهان امثال حنان بسته می‌شد اکنون اصلاح طلبان این‌قدر گستاخ و بی حیا نشده بوده‌اند، خبرهای رسیده از این همایش‌ها نشان می‌دهد که اصلاح طلبان کودکانه موضع‌گیری می‌کنند و گویی عقده‌ای شده‌اند، مسئولین ارشد استانی باید پاسخگوی این بی حرمتی‌ها باشند.

 

 

وی گفت: فتنه گران و اصلاح طلبانی که خسارات و آشوب های سال ۸۸ را رقم زدند انتظار حفظ و مدیریت بیت‌المال از آنها نمی‌رود تشریفات آنجنانی و استفاده از بیت المال در جهت منافع حزبی گریبان آنها را خواهد گرفت و بابت ریال به ریال بیت المال باید پاسخگو باشند.

 

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات