مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان:

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: مسئولان فرهنگی استان لرستان تاکنون حاضر به مناظره نشده اند و مدیران ارشد استان مسئول بی بندوباری و توهین به نان لر در همایش گلونی هستند.

محمد اسماعیلی در گفت و گو با لرستان خبر اظهار داشت: پس از وقایع تاسف بار رخ داده در مراسم ضد فرهنگی گلونی، بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان مسئولین ارشد استانی را به مناظره دعوت کرد و امروز پس از گذشت یک هفته از این دعوت به مناظره، همچنان این درخواست بی پاسخ مانده است.

 

 

وی افزود: مسئولین و برگزار کنندگان همایش گلونی در استان لرستان و همچنین کلیه مسئولین فرهنگی استان با عدم پاسخ گویی و حاضر نشدن برای مناظره با جنبش دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان مهر تایید بر اظهارات ما زدند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه  لرستان عنوان کرد: افرادی که حاضر نیستند از کرده خود دفاع کنند تکلیفشان مشخص است، اگر اعتقادی به وجود خدا دارند و مسلمان هستند کمی هم به فکر آخرتشان باشند.

 

وی تصریح کرد: وقتی کاری بدون کوچکترین پشتوانه فکری اجرا می شود نتیجه ای بهتر از آنچه که در گلونی شاهد آن بودیم در بر نخواهد داشت.

 

محمد اسماعیلی با اشاره به ضد فرهنگی بودن کارهای به اصطلاح فرهنگی مدیران فرهنگی و مسئولین استان، ادامه داد: بالاترین رده در استان مسئول این گونه اعمال ناشایست و آلوده به مقاصد سیاسی و غیر عقلی و غیر شرعی است.

 

وی در پایان با بیان اینکه این اعمال هیچ جایی برای دفاع باقی نمی گذارد تاکید کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان هنوز منتظر پاسخی منطقی از جانب شورای فرهنگی و مسئولین استان است و سکوت مسئولین باعث نمی شود، مسئله از ذهن کسی محو شود و بدانند که این عمل و اعمال مشابه لکه ننگی بر کارنامه عملکرد آنها خواهد بود و در اذهان مردم غیور لرستان باقی خواهد ماند.

 

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات