امام جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه بروجرد گفت: آل‌سعود با بحران‌هایی که در داخل کشورش با آن مواجه است و نیز به دنبال شکست مفتضحانه‌ای که از یمن متحمل شده، دست به تعامل با رژیم‌صهیونیستی علیه ایران زده که ننگ بزرگی برای آل‌سعود است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ترابی ظهر امروز در خطبه‌های دشمن‌شکن نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: برخی مسئولان که مدعی شده‌اند ادامه حیات جمهوری اسلامی ایران در گرو نتایج مذاکرات هسته‌ای است، دچار اشتباهی بزرگ شده‌اند.

 

وی افزود: بخش عمده‌ای از مشکلات کشور ناشی از ضعف مدیریتی است و نسبت دادن همه مشکلات به نتایج مذاکرات و تحریم‌های اقتصادی امری مردود است که این امر می‌تواند دشمن را در اعمال فشار و تحریم‌ها گستاخ‌تر کند.

 

امام جمعه بروجرد ضمن تأکید بر رعایت خطوط قرمز انقلاب اسلامی و ملت ایران، عنوان کرد: باید نسبت به حساسیت‌های برهه کنونی و عدم ایجاد دستاویز برای دشمن هوشیار بود و از آنجایی که دشمن به دنبال توافق بد است بنابراین در دهم تیرماه نیز توافقی انجام نمی‌شود.

 

وی تصریح کرد: مسئولان باید تفکری همه‌جانبه‌نگری داشته باشند و با همت در سایه عمل به راهکار اقتصاد مقاومتی و با استفاده از امکانات موجود حرکتی رو به سوی جلو داشته باشند.

 

ترابی به افشای تعامل عربستان و رژیم صهیونیسی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: آل‌سعود با بحران‌هایی که در داخل کشورش با آن مواجه است و نیز به دنبال شکست مفتضحانه‌ای که از یمن متحمل شده، دست به این تعامل علیه ایران زده که ننگ بزرگی برای آل‌سعود است.

 

وی خاطرنشان کرد: آل‌سعود با این‌که خود را خادم حرم شریفین می‌داند دست به جنایات و حملاتی گسترده در یمن زده که با مقاومت 79 روزه مردم مظلوم یمن، به هیچ یک از اهداف خود در این منطقه نرسیده است.

 

امام جمعه بروجرد به انتخابات پارلمانی ترکیه اشاره کرد و گفت: حزب عدالت و توسعه ترکیه که حاکمان ترکیه را در 13 سال پیش به همسویی با آمریکا و رژیم صهیونیستی متهم کرده بودند حال در طول مدت حاکمیت خود به نوکرانی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده‌اند.

 

وی به ریزش قابل توجه آراء حزب عدالت و توسعه اشاره و عنوان کرد: خاک ترکیه سال‌ها است به پناهگاهی برای تروریست‌ها تبدیل شده که آن‌ها با فراگرفتن آموزش‌های لازم در این کشور و تجهیز شده و برای ریختن خود مسلمانان به کشورهایی مانند سوریه و عراق اعزام می‌شوند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات