امام جمعه الیگودرز:

لرستان خبر: امام جمعه الیگودرز گفت: برخی کارشناسان که حتی مقید به نظام هم نیستند، 30 درصد سهم مشکلات اقتصادی را مربوط به تحریم‌ها می‌دانند حال آنکه برخی مسئولان حتی آب خوردن ملت را هم به تحریم ربط می‌دهند.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: باید در مقابل دشمنان بااقتدار حاضر شد چراکه سخنان نسنجیده سبب گستاخی و زیاده‌خواهی‌های بیشتر آن‌ها می‌شود.

 

وی با اشاره به این‌که تحریم کشور ما تنها مربوط به دو سال اخیر نبوده و سال‌ها دشمنان درصدد تحریم ما قدم برداشته‌اند، افزود: برخی کارشناسان که حتی مقید به نظام هم نیستند، 30 درصد سهم مشکلات اقتصادی را مربوط به تحریم‌ها می‌دانند حال آنکه برخی مسئولان حتی آب خوردن ملت را هم به تحریم ربط می‌دهند.

 

امام جمعه الیگودرز به انتخابات امسال اشاره و عنوان کرد: برخی مسئولان با بیان این‌که برای انتخابات صندوق شیشه‌ای تهیه شود تا مردم رآی خود را ببینند، شبهه تقلب ایجاد می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: این افراد راهکارها و پیشنهادهای خود را در جلسات محرمانه مطرح کنند تا زمینه بی‌اعتمادی مردم و خوراک تبلیغاتی برای دشمن را فراهم نکند.

 

ارزنده به سالروز دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 22 خرداد اشاره و بیان کرد: بعد از این انتخابات فتنه 88 در کشور رقم خورد که اگرچه این فتنه در خارج از کشور هدایت می‌شد اما سرکرده‌هایی در کشور داشت که اگر آن‌ها نبودند دشمنان در خارج نمی‌توانستند چنین آشوبی را به پا کنند.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که ظلم فتنه 88 همچنان بر ملت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اوبا تا قبل از فتنه 88 کنارآمدن با ایران راه تنها راه خود عنوان کرد در حالی‌که بعد از فتنه گستاخ شد و هر روز بر زیاده‌خواهی آن‌ها افزوده شد.

 

امام جمعه الیگودرز با اشاره به این‌که عده‌ای فتنه 88 را انکار می‌کنند و خواستار رفع حصر از فتنه‌گران هستند، گفت: برخی افراد زمانی برای دشمن فرش قرمز پهن می‌کردند همانان امروز به دنبال ورود دشمن به کشور با نقشه برداشتن تحریم‌ها هستند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات