نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: تکیه بر استعدادهای داخلی و ایستادگی در برابر دشمن، توطئه‌های او را خنثی می‌کند که این امر یکی از اصول مهم استراتژیک انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌ سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: باید در ماه مبارک رمضان از نماز و روزه برای رفع مشکلات اخلاقی، اجتماعی و تربیتی کمک بگیریم.

 

وی افزود: ماه رمضان ماه صبر و استقامت است که با رحمت، برکت و آمرزش به ما روی آورده بنابراین باید از این سفره پهن شده استفاده کافی را ببریم.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر فرصت فراهم شده در این ماه برای عبادت و خودسازی تأکید و عنوان کرد: در این ماه باید با روزه که سپری در برابر گناه، شیطان و آتش جهنم است، از حرام خدا دوری کرده و به خدا پناه ببریم.

 

وی بر حمایت قاطع مقام معظم رهبری و ملت از تیم مذاکره‌کننده تأکید و بیان کرد: این حمایت براساس دفاع از حقوق ملت ایران است و این ملت نسبت به آمریکا بی‌اعتماد و بدبین بوده و تیم مذاکره‌کننده باید در رویارویی با این دشمن مکار هوشیار باشد.

 

میرعمادی بر لزوم توجه به آرمان‌های شهدا، امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری در مذاکرات تأکید و تصریح کرد: در این مذاکرات باید خطوط قرمز مدنظر مقام معظم رهبری و مسیر انقلاب در اولویت باشد.

 

وی با بیان این‌که ملت ایران هرگز توافق بد را قبول نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: در صورتی که طرف آمریکایی در این مذاکرات شرط‌های دیگری بگذارد نظیر این‌که نحوه خرج پول‌های بلوکه شده که آزاد می‌شود، زیرنظر آن‌ها انجام گیرد، اعلام می‌کنیم شما غلط می‌کنید دخالت کنید.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به تشیع شهدای غواص اشاره کرد و گفت: هفته پیش مردم ایران با حضور هوشمندانه خود در تشیع شهدا، دفاع از آرمان‌های امام و شهدا را به نمایش گذاشتند.

 

وی با اشاره به این‌که شهدای غواص روح تازه‌ای به کالبد جامعه بخشیدند، افزود: حضور شهدای پاک غواص غبار غفلت را از جامعه زدود و بار دیگر عزت، اقتدار، اخلاق و معنویت را در جامعه زنده کرد.

 

میرعمادی بیان کرد: دیدن صحنه دستان بسته این غواصان اشک را از چشمان جاری و بار دیگر مردم را خدایی و الهی کرد.

 

وی با اشاره به این‌که جامعه همیشه نیازمند فرهنگ جهاد و شهادت است، تصریح کرد: این شهدا بار دیگر با حضور خود در کشور ایستادگی در برابر دشمن و اتکا به استعدادهای داخلی را یادآور شدند.

 

امام جمعه خرم‌آباد ضمن تأکید بر این‌که تکیه بر استعدادهای داخلی و ایستادگی در برابر دشمن، توطئه‌های او را خنثی می‌کند، عنوان کرد: یکی از اصول مهم استراتژیک انقلاب اسلامی ایران همین اصل است.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری که مقاومت در برابر دشمن و تکیه بر استعدادهای داخلی می‌تواند مانند گذشته کشور را سربلند نگاه دارد، مردم در مذاکرات هسته‌ای خواستار مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمن به‌ویژه آمریکا هستند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات