سایت ضدانقلاب خودنویس به سخنان جمیله کدیور که اسناد منتشر شده توسط سایت ویکی لیکس را عاری از واقعیت خواند واکنش نشان داد و سخنان همسر عطالله مهاجرانی را فرافکنی کدیورانه نامید.

سایت صدانقلاب خودنویس به سخنان جمیله کدیور، درمورد رد دریافت کمک‌های مالی از عربستان توسط همسرش عطالله مهاجرانی واکنش نشان داد. در این مطلب نیک آهنگ کوثر، کاریکاتوریست فراری سخنان کدیور که در پست اخیر خود در وبلاگ شخصی‌اش نوشته و حرف‌هایی که درباره‌ی دریافت کمک مالی از عربستان سعودی از سوی عطا‌الله مهاجرانی زده شد را «اراجیف» و «دروغ‌های رسانه‌ها» خوانده‌ است و گفته‌ که [فعلا] قصد پاسخ گفتن ندارند، را فرافکنی کدیورانه نامیده است.

جمیله کدیور، در یادداشتی اسناد منتشر شده توسط سایت ویکی لیکس را عملا عاری از واقعیت خوانده و معتقد است که فرزند او با سابقه‌ی درخشان «نیازی به درخواست پدر ندارد». وی در جایی از این پست مدعی شده: «طبیعی است که پاسخ مستدل و نقد کارشناسانه مهاجرانی به مصاحبه نتانیاهو و سیاست‌های تجاوزطلبانه اسراییل در بی‌بی‌سی هزینه‌های خاص خود را دارد. به گونه‌ای که عوامل نفوذی داخلی و کسانی که با انعقاد قرارداد در قالب یک پروژه تعریف شده با موسسات اسراییلی، برای متهم کردن و بدنام نمودن چهره‌های شاخص ایرانی در خارج از کشور ارتزاق می‌کنند، هم صدا و هم سو و هم زمان برای وارد کردن ضربه مورد نظر در زمان توافقی وارد صحنه می‌شوند. در این مختصر صرفا درصدد واکاوی دلایل هجمه‌های متعدد اخیر هستم. درصورت ضرورت بعد از ماه مبارک رمضان توضیح لازم در این زمینه داده خواهد شد.»

سایت ضدانقلاب خودنویس نیز در پاسخ به این ادعای جمیله کدیور نوشته است: «البته خانم کدیور توجه دارند که بیان واقعیت نیازی به عبور از ماه مبارک رمضان ندارد و قطعا توضیح مسائل مورد نظر ایشان و جناب مهاجرانی، نمی‌بایستی روزه ایشان و همسر محترم‌شان و خوانندگان را باطل کند، مگر آنکه نگارش آن یا خالی از واقعیت باشد.»

این سایت ضد انقلاب در ادامه درباره ادعای جمیله کدیور که حمله به مهاجرانی را راهی برای تایید صلاحیت از سوی کسانی که چشم به انتخابات مجلس دوخته‌اند می‌داند، چنین رفتاری را رویه سیاسی مهاجرانی برای رسیدن به سطوح بالاتر سیاسی قلمداد می‌کند و می نویسد:« آقای مهاجرانی احتمالا آنقدر فرد مهمی هستند که حمله به ایشان باعث شوت شدن کاندیداها به مجلس خواهد شد! البته از کشوری که جوانکی در سال ۶۱ برای مرگ قطب‌زاده (محکوم به اعدام) چانه‌زنی می‌کند تا رشد کند، بعید نیست این مساله تبدیل به روال شده باشد! اسم آن جوانک، گویا عطالله بود. می‌شناسیدش خانم کدیور؟» منبع: مشرق

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات