لرستان خبر گزارش می دهد؛

مردم استان لرستان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان بار دیگر با سردادن فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش لرستان خبر، همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان لرستان آغازشده و مردم مومن و انقلابی این استان با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و«مرگ بر آمریکا» به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه درحرکت هستند.

 

در شهرستان خرم‌آباد راهپیمایی روز جهانی قدس دقایقی قبل از میدان شهدا با حضور اقشار مختلف مردم، هوشنگ بازوند استاندار لرستان، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان و دیگر مسئولان استان آغازشده واکنون مردم روزه‌دار این شهرستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی با فریاد «مرگ بر اسرائیل» از مسیر سه‌راه الشتر به سمت مصلی الغدیر خرم‌آباد در حال حرکت هستند.

 

مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان خرم‌آباد با سخنرانی حجت‌الاسلام داوودی از فضلای حوزه علمیه قم به پایان می‌رسد.

 

در بروجرد نیز راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم، امام‌جمعه شهرستان دقایقی قبل از میدان قیام این شهرستان آغازشده و راهپیمایان با سردادن شعارهایی در محکومیت رژیم غاصب اسرائیل به سمت مصلی نماز جمعه درحرکت هستند و در پایان مراسم حجت‌الاسلام ترابی نژاد امام‌جمعه این شهرستان با ایراد سخن می‌پردازد.

 

مردم مو من شهرستان چگنی نیز همگام با دیگر مردم  استان دقایقی پیش راهپیمایی خود را از مقابل مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان آغاز کردند و پایان این مراسم سید احمد تقوی معاون جذب گزینش ائمه جمعه کشور به سخنرانی می‌پردازد.

 

راهپیمایی روز قدس در شهرستان سلسله  ساعت دقایقی قبل از میدان امام خمینی (ره) این شهرستان آغاز شد و در این مراسم مسئولان و امام‌جمعه شهرستان در کنار مردم فریاد مرگ بر اسرائیل را مردادند و پس از راهپیمایی حجت‌الاسلام صالحی امام‌جمعه موقت شهرستان سلسله به ایراد سخن می‌پردازد.

 

در شهرستان کوهدشت نیز اقشار مختلف مردم، فرماندار، امام‌جمعه شهرستان و دیگر مسئولان دقایقی پیش راهپیمایی خود را  از مقابل مسجد صاحب‌الزمان این شهرستان با شعار «مرگ بر اسرائیل» آغاز کردند واکنون به سمت میعادگاه نماز جمعه درحرکت هستند و این  پایان با سخنرانی حجت‌الاسلام طهماسبی به پایان می‌رسد.

 

 در شهرستان دورود نیز راهپیمایی قدس با حضور اقشار مختلف مردم، فرماندار، امام‌جمعه  و دیگر مسئولان این شهرستان ساعت 11:30 از میدان امام حسین(ع) راهپیمایی آغاز و با سخنرانی حجت‌الاسلام حقیان امام‌جمعه شهرستان دورود به پایان می‌رسد.

 

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان الیگودرز در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان از میدان آزادی این شهر با اجتماع مردم مومن و انقلابی این شهرستان ساعت  11:30 آغاز  و در پایان راهپیمایی حجت‌الاسلام امیدیان از فضلای حوزه علمیه قم به سخنرانی می‌پردازد.

 

  مراسم روزجهانی قدس در نیز  پلدختر با حضور مردم، فرماندار، امام‌جمعه و نماینده مردم این شهرستان ساعت 11:30 در میدان شهید بهشتی آغاز می‌شود و در پایان راهپیمایی علی کائیدی نماینده مردم پلدختر در مجلس به ایراد سخن می‌پردازد.

 

 مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان دلفان نیز با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و امام‌جمعه شهرستان ساعت 11:30 از جنب جهاد کشاورزی این شهرستان آغاز می‌شود و در پایان راهپیمایی جعفر طولابی در جمع مردم به ایراد سخن می‌پردازد.

 

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در رومشکان نیز با حضور مردم انقلابی ، فرماندار، مسئولان و امام‌جمعه شهرستان ساعت 12 از میدان فردوسی برگزارمی‌شود و در ادامه مراسم حجت‌الاسلام جمیاری امام‌جمعه این شهرستان به سخنرانی می‌پردازد.

 

در شهرستان ازنا مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور اقشار مختلف مردم، فرماندار، مسئولان شهرستان  و امام‌جمعه شهرستان ساعت 12:15 از میدان شهید صادقی آغاز می‌شود و در پایان مراسم حجت‌الاسلام هراتی مطلق امام‌جمعه شهرستان ازنا به ایراد سخن می پردازند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات