رئیس شورای راهبردی روابط خارجی:

لرستان خبر:رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: آمریکایی‌ها قول‌هایی که داده‌اند را پس گرفته‌اند و این نشان می‌دهد که ما باید آماده باشیم و راه خود را دنبال کنیم.

به گزارش لرستان خبر، کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در مراسم راهپیمایی روز قدس امسال در جمع خبرنگاران با اشاره به تفاوت راهپیمایی روز قدس امسال با سال‌های گذشته گفت: روز قدس نشان دهنده این است که آرمان فلسطین در ایران آرمانی است که عمق ریشه‌ای و وظیفه دینی دارد که این نشان می‌دهد اگر در حال مذاکره با طرف‌های مقابل هستیم، به این معنی نیست که بخواهد تاثیری در آرمان‌هایمان بگذارد و ملت ایران همچنان در برابر تجاوزات اسرائیل و در حمایت از فلسطین ایستاده است. 

 

وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از مذاکرات اخیر هسته‌ای ایران با 1+5 چیست، افزود: این مذاکرات را با موفقیت می‌بینم.

 

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این مذاکرات به هدف خواهد رسید، یا خیر، تصریح کرد: معلوم نیست، همانطور که مسئولان مذاکره کننده گفته‌اند قابل پیش‌بینی نیست که به نتیجه می‌رسد یا خیر، زیرا امروز در خبرها داشتیم که آمریکایی‌ها قول‌هایی که داده‌اند را پس گرفته‌اند و این نشان می‌دهد که ما باید آماده باشیم و راه خود را دنبال کنیم.

 

وی  خاطرنشان کرد: اعم از اینکه مذاکرات به ننتیجه برسد یا نرسد ما باید راه خودمان را دنبال کنیم و به این جهت است که مقام معظم رهبری خطوط قرمزی را مشخص و بحث اقتصاد مقاومتی را نیز مطرح کرده‌اند و بر فرض هم که مذاکرات به نتیجه برسد ما باید راه خودمان را دنبال کنیم. 

 

خرازی در پایان خاطرنشان کرد: ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز تاکنون خوب بوده است و انصافا خوب ایستادند به نحوی هم که رهبری از ایستادگی و مقاومت آنها تجلیل کردند. منبع:‌تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات