حاشیه جالب از نماز عید فطر

بخش مهمی از خطبه دوم رهبر انقلاب به نتیجه مذاکرات هسته ای اختصاص داشت. تقریبا در تمامی این دقایق، روحانی و هاشمی رفسنجانی با سری پایین، بیانات ایشان را شنیدند.

 

در جریان خطبه های امروز نماز عید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب، هنگام سخنرانی ایشان در خصوص جمع بندی مذاکرات هسته ای با 5+1، حسن روحانی و اکبر هاشمی رفسنجانی با ژست مشابهی داشتند.

به گزارش گروه سیاسی صراط، بخش مهمی از خطبه دوم رهبر انقلاب به نتیجه مذاکرات هسته ای اختصاص داشت. تقریبا در تمامی این دقایق، روحانی و هاشمی رفسنجانی با سری پایین، بیانات ایشان را شنیدند.

روحانی و هاشمی کنار هم نبودند و فاصله آنها با روسای قوه قضاییه و مقننه پر شده بود. هاشمی تسبیح در دست داشت ولی در دست روحانی چیزی مشاهده نمی شد.

حالت چهره رییس جمهور و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام حتی هنگام تکبیرهای چندباره مردمی حین بیانات رهبری هم تغییر نکرد. دوربین های تلویزیونی هنگام پخش زنده، چند بار تصویر روحانی و هاشمی را در آن لحظات به نمایش درآورند.

تصویر زیر، روحانی و هاشمی را هنگام بیانات رهبری درباره نتایج مذاکرات با 5+1 نشان می دهد؛ حالتی که تقریبا تا پایان بیانات ایشان ثابت ماند.
 

چهره روحانی و هاشمی هنگام سخنرانی رهبر انقلاب درباره نتایج مذاکرات هسته‌ای +عکس

 

منبع:‌صراط

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات