نماینده مردم خرم آباد در مجلس:

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس کاهش 50 درصدی آمار بیکاری در لرستان را غیرواقعی عنوان کرد.

به گزارش لرستان خبر، ابراهیم آقامحمدی"با اشاره به این که مرکز آمار اعلام کرده که آمار بیکاری در لرستان به 10.7 درصد رسیده است، تأکید کرد: هیچ تناسب منطقی با این آمار وجود ندارد و به عنوان کسی که از وضعیت اطلاع دارد، می‎گویم که این آمار درست نیست.

 

وی با بیان این که احتملاً مرکز آمار خواب دیده است، ادامه داد: چه سرمایه‎گذاری در استان رخ داده که می‎گویند 50 درصد کاهش بیکاری داشته‎ایم؛ تغییراتی ایجاد و کارهایی در زمینه اشتغال اجرا شده اما این کارها به نسبت آمار اعلام شده غیرمعقول است و مردم هم نمی‎پذیرند.

 

آقامحمدی یادآور شد: طبق آماری که مرکز آمار اعلام کرده در فصل بهار سال گذشته بیکاری لرستان 20.3 درصد بوده و اگر فرض را بر این بگیریم که این آمار درست است باید برای بیش از 100 هزار نفر کار ایجاد شده باشد؛ بدون شک بیکاری لرستان حتی بالاتر از آمار 20.3 درصد است و شاید دو برابر  این آمار باشد.

 

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس با بیان این که اعلام چنین آماری بی‎اعتمادی را در جامعه رواج می‎دهد، افزود: این آمار خیلی از واقعیت به دور است و نمی‎خواهیم به مردم دروغ بگوییم، چون دروغ آفت است؛ مسئولان به عنوان افرادی که سرپرست جامعه هستند باید توجه کنند که اعتماد مردم از بین نرود.

 

وی اظهار کرد: واقعیت‎ها را به مردم بگوییم و به اندازه‎ای که کار کرده‎ایم، آمار بدهیم.

آقامحمدی در پایان گفت: برای ما هم خوب است که بگوییم در زمان نمایندگی ما 50 درصد کاهش بیکاری داشته‎ایم اما وقتی چنین چیزی صحت ندارد و مردم تغییرات ملموسی ندیده‎اند، این آمار را نمی‎پذیرند و نباید آمار کذب بدهیم. منبع: ایسنا

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات