"موشک‌های بالستیک و پارچین جزء خطوط قرمز ما هستند"

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: باید دقت کنیم که سه مدل را آمریکایی‌ها برای جهان اسلام طراحی کرده‌اند تا دنبال مدل اصلی که تشیع علوی و نبوی اسلام ناب محمدی که امام می‌گفتند نروند.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی ظهر امروز در گردهمایی کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: سعی کنیم که از پاسداری خودمان خوب پاسداری کنیم و در درجه اول باید پاسدار خود و در درجه دوم پاسدار سپاه و در درجه سوم پاسدار انقلاب باشیم.

 

وی افزود: درصورتی‌که در هر مرحله‌ای نتوانیم وظیفه پاسداری خود را انجام دهیم نتوانسته‌ایم به رسالت خود عمل کنیم؛ پاسداری از خود یعنی پاسداری از حریم شرعی یعنی واجبات و محرمات و اگر رعایت دقیق نداشته باشیم نمی‌توانیم پاسدار خودمان باشیم.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: بخش دوم پاسداری از حریم عرفی است یعنی اینکه هر چیزی که برای دیگران جایز است معلوم نیست که برای ما مباح و جایز باشد. مثلاً کسی که لباس سپاه می‌پوشد جایز نیست به هرجایی برود این لباس قداستی دارد که باید جایگاه آن را حفظ کنیم و در هر شرایطی بایدشان لباس پاسداری را رعایت کنیم در غیر این صورت به نفاق دچار هستیم.

 

وی با اشاره به سومین پاسداری عنوان کرد: حریم سوم حریم سازمان است و باید حقوق وامرو نهی سازمان را مراعات کنیم و پاسداری از سپاه یعنی رعایت قوانین و مقررات و باید تجسم عملی اسلام باشیم.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به حوادث و اتفاقات منطقه بیان کرد: در منطقه تهدید ما جنگ نیابتی است که بعد از سال 2010 آمریکایی‌ها فهمیدند که تنها راه از پای درآوردن انقلاب‌های منطقه جنگ نیابتی است.

 

وی با اشاره به تغییر رویکرد آمریکا در منطقه افزود:  قبل از 2010 جنگ تمدن‌ها بود یعنی حضور علنی آمریکا و اروپا در منطقه با سلاح‌ها و امکانات خودشان که نمونه آن جنگ بالکان، جنگ اول و دوم عراق و جنگ افغانستان که آمریکایی‌ها حضور یافتند و فایده‌ای هم برای آن‌ها نداشت و چهره آمریکا به‌شدت در منطقه زشت نمایش داده شد و تلفات مادی و جانی که در این عرصه نبرد مستقیم داشتند بالابود.

 

سعیدی عنوان کرد:  در سال 2010 جنگ نیابتی به‌منظور راه‌اندازی جنگ داخلی در کشورهای اسلامی بود و اقمار و نوکران و نوچه‌ها و هم‌پیمانان خود را به جنگ وادار کرده و برای این کار دلیل‌های واهی برای آن‌ها می‌آوردند.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به نقش کشورهای منطقه در وضعیت بحرین و یمن گفت: اینکه بحرین و یمن هم به‌هم‌ریخته می‌کنند و 13 میلیارد عربستان 11 میلیارد قطر و درصد بالایی را امارات هزینه کرده برگرفته از القائات غلط آمریکایی‌ها به کشورهای عربی است.

 

وی تصریح کرد: داعش از جاذبه زیبایی برای جوانان ایجاد کرده است و جوانان زیادی را از کشورهای مختلف جذب کرده و خلافت اسلامی و مبارزه با شیعیان دو جاذبه‌ای است که استفاده کرده و در حقیقت این‌یکی از خیانت‌آمیزترین کارهای آمریکا در حق مردم و ملت‌های منطقه بوده است.

 

 

سعیدی با اشاره به نقشه‌های شوم آمریکا در منطقه اظهار داشت:  نقشه بعدی آمریکا در منطق تشدید درگیری بین فرق اسلامی است همین موضوع سبب ازکارافتادن چند ارتش منطقه همچون لیبی و مصراست و این بدترین خیانتی است که از طریق آمریکا شکل‌گرفته است  و اسرائیل بعدازاین ماجرا در حاشیه امن قرارگرفته است.

 

وی بیان کرد: وظیفه و تکلیف ما است که از بیداری اسلامی حمایت کنیم و مقابله با این جریانات وظیفه است و باید دقت کنیم که سه مدل را آمریکایی‌ها برای جهان اسلام طراحی کرده‌اند تا دنبال مدل اصلی که تشیع علوی و نبوی اسلام ناب محمدی که امام می‌گفتند نروند.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به طراحی‌های مدل‌های گوناگون امریکا برای جهان اسلام افزود: اسلام اول تکفیری تند و رادیکالیستی است، دوم اسلام بدلی و اسلام سکولاریزه شده ترکیه است که با هر شرایط بی‌حجابی و عیاشی قابل‌جمع است و سومین اسلام شیعی افراطی است که دو رویکرد توهین علنی به مقدسات اهل سنت و ترویج عزاداری خنثی بی‌خاصیت و خشن و مسجد، هیئت و عزاداری سکولار است.

 

 

سعیدی بیان کرد: ذات عزاداری ائمه اطهار(ع) سیاسی است وجود امام حسین(ع) نماد انقلاب مبارزه با شرک و نفاق است اما این‌ها به دنبال مداح و سخنران خنثی هستند.

 

 

 

وی با اشاره به موضوعات داخلی کشور تصریح کرد: در عرصه داخلی یک بحث هسته‌ای و یک بحث نگاه به درون و برون است که در بحث هسته‌ای نباید اجازه دهیم چنددستگی در جامعه ایجاد شود.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: هدف مسئولان این بوده که مسئله هسته‌ای را از دیگران موضوعات جدا کنند و بنا نبوده که ما برای هسته‌ای این‌همه هزینه نکنیم.

 

سعیدی اظهار داشت: گفتمان رهبری استفاده صلح‌آمیز هسته‌ای است که یک سری ابهامات وجود دارد که در شورای امنیت ملی بررسی شود.

 

وی با اشاره به پرش دشمن به سمت موضوعات فرا هسته‌ای عنوان کرد:  دشمن دنبال جای پایی بود برای پرش به سمت دیگر اختلافاتی که با ما دارد و بعد از توافق لوزان و وین، هسته‌ای برای آن‌ها جای پایی بوده که پرش کنند به مسائل فرا هسته‌ای. چون در مذاکرات نتوانسته‌اند به خواسته  خود دست یابند این بهانه‌ها و دبه‌ها به خاطر این است.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: مسئله بعد عمق استراتژیک ما و آن‌ها است که آن‌ها نمی‌خواهند که ما این عمق استراتژیک را در یمن داشته باشیم و در آنجا نفوذ معنوی داشته باشیم و در لبنان غزه بحرین سوریه هم همین‌طور و اگر بخواهیم از این عمق استراتژیک دست بکشیم باید هر آنچه را که به دست آورده‌ایم از دست بدهیم.

 

 

سعیدی با اشاره به قدرت و عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: آن‌ها اگر پای میز مذاکره آمدند به دلیل قدرت در منطقه و عمق استراتژیک ما بوده و عمق استراتژیک عامل حیات ما است و اگر بخواهیم این عمق استراتژیک را از دست بدهیم منزوی می‌شویم.

 

وی تصریح کرد: مسئله موشک‌های بالستیک و پارچین جزء خطوط قرمز ما هستند و باید موردتوجه شورای امنیت ملی باشد.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به موضوع انتخابات سال 94 عنوان کرد: خطری که در این موضوع وجود دارد پایین آوردن روحیه انقلابی گری است که باید به آن دقت کرد.

 

 

سعیدی گفت: دشمنان و استکبار دنبال استفاده از هر فرصتی برای ضربه زدن به‌نظام است.

 

 انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات