چندی است که از محمدرضا صادق که وظیفه مشاورت دولت در امور رسانه‌ای را بر عهده دارد خبری نیست؛ این درحالی است شائبه کناره‌گیری و یا برکناری وی از سمتش در محافل خبری پیچیده است.

به گزارش لرستان خبر، درحالی‌که روزانه شاهد حضور برخی از مسئولان دولتی جلوی دوربین عکاسان و میکروفن خبرنگاران هستیم اما دولت یازدهم مسئولان کم‌کاری هم دارد که هرچند گاهی آفتابی می‌َشوند و خبری از آن‌ها نیست.

 

 

در همین رابطه، حدود یک ماهی است که محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور از چشم رسانه‌ها دورافتاده و حتی در روز خبرنگار نیز خبری از مرد رسانه‌ای دولت نبود.

 

 

همین مسئله شائبه کناره‌گیری یا برکناری وی از سمتش را در محافل خبری به وجود آورده است. پیش‌ازاین نیز برخی از رسانه‌ها از دلخوری وزرای دولت یازدهم از محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور و اختلاف‌نظر صادق با کابینه دولت یازدهم خبر داده بودند که این خبر توسط سخنگوی دولت تکذیب شد.

 

همچنین مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهور در تیرماه سال جاری به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهید رجایی تهران بستری شد و مورد عمل جراحی قلب قرار گرفت که حال عمومی او، مناسب گزارش شد.

 

اما پس‌ازاین عمل جراحی که بیش از یک ماه است که در محافل خبری آفتابی نشده است.

باوجود پیگیری خبرنگار سیاسی مشرق و تماس‌های مکرر با محمدرضا صادق تلفن همراه مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور هم خاموش بوده و پاسخی در این زمینه دریافت نشده است.

 

منبع:مشرق

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات