برنامه های روحانی در هفته دولت:

حمید رسایی نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان و در جریان بررسی طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در تذکری با انتقاد از سخنان اخیر رئیس‌جمهور در مورد شورای نگهبان اظهار داشت: رئیس‌جمهور در سخنان خود گفتند مجلس اول که شورای نگهبان نداشت بهترین مجلس بود در حالی که من می‌خواهم از شورای نگهبان دفاع شود.

 حمید رسایی با استناد به اصل ۹۸ قانون اساسی تصریح کرد: طبق این اصل، تفسیر قانون اساسی و همچنین بر اساس اصل ۹۹ نظارت بر عهده شورای نگهبان است، لذا نمی‌دانیم علت اینکه رئیس‌جمهور به مباحث فرعی می‌پردازد آن هم در این اوضاع شاید بیشتر برای پرت کردن حواس مردم از ناکارآمدی‌های موجود در آستانه هفته دولت است.
 
 
نماینده تهران در مجلس همچنین یادآور شد: دولت در آستانه هفته دولت هیچ پروژه‌ای برای افتتاح ندارد جز دفتر بی‌بی‌سی و سفارت انگلیس، امام‌خمینی (ره) می‌فرماید هر کس بگوید رأی شورای نگهبان کذاست، مفسد است.
 
 
رسایی در ابتدای سخنان خود در پیشنهادی درباره طرح مذکور خاطرنشان کرد: طبق آمار دیوان محاسبات ۱۴ نفر در دولت و در رده وزیران و معاون رئیس‌جمهور بازنشسته داریم که به تبع این میزان در رده‌های معاون وزیر و مدیر کل‌ها بیشتر می‌شود.
 
منبع: رجا نیوز به نقل از فارس

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات