امام جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه بروجرد گفت: دشمنی آمریکا با جمع‌بندی بعد از مذاکرات به پایان نمی‌رسد و مردم باید هوشیار باشند، از سوی مسئولان باید با اظهار مواضع نظام در برابر نفوذ آمریکا در ایران عکس‌العمل نشان دهند.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ترابی در خطبه‌های نمازجمعه بروجرد اظهار داشت: شهدای هشتم شهریور افرادی بودند که برای عزت و عظمت نظام ایثارگری کردند.

 

وی با اشاره به نام‌گذاری روز هشتم شهریور به نام روز تروریسم، افزود: 16 گروه تروریستی که در حال حاضر آزادانه در کشوری مانند آمریکا زندگی می‌کنند، مسئول ترور 17 هزار نفر از مردم و مسئولان ایران اسلامی هستند.

 

امام جمعه بروجرد تروریسم را یکی از ابزارهای نظام سلطه برای دستیابی به اهداف خود دانست و عنوان کرد: ایران که بزرگ‌ترین قربانی تروریسم است اکنون از سوی آمریکا که خود ایجادکننده و حامی تروریسم است، متهم به حمایت از تروریسم می‌شود.

 

وی تصریح کرد: آمریکا با پرونده سیاه خود در حمایت از تروریسم و در حال حاضر با بمباران نیروهای مردمی و ارتش سوریه و عراق، خود را حامی مردم لبنان، فلسطین و یمن عنوان می‌کند.

 

ترابی با اشاره به تلاش آمریکا برای نفوذ در ایران، بیان کرد: دشمنی آمریکا با جمع‌بندی بعد از مذاکرات به پایان نمی‌رسد و مردم باید هوشیار باشند، از سوی مسئولان باید با اظهار مواضع نظام در برابر نفوذ آمریکا در ایران عکس‌العمل نشان دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: با وجود تلاش انگلیس برای تغییر مواضع ایران نسبت به اسرائیل، هرگز سیاست ایران نسبت به این رژیم جعلی تغییر نمی‌کند.

 

امام جمعه بروجرد الگوگیری دولتمردان از شهیدان باهنر و رجایی را ضروری دانست و گفت: این شهیدان والامقام کمتر شعار دادند و بیشتر عمل می‌کردند.

 

وی با اشاره به این‌که اقتصاد مقاومتی بهترین راه برای حل مشکل اقتصادی کشور است، افزود: در کنار پیشرفت در کشور باید عدالت اجتماعی برقرار شود و شکاف اجتماعی در جامعه ایجاد نشود.

 

ترابی با اشاره به افتتاح 104 پروژه در هفته دولت، عنوان کرد: با اجرایی شدن این پروژه‌ها فرصت‌های شغلی متعددی در بروجرد ایجاد شده است.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات