جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران خبر داد:

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از اخرین جزئیات حضور داعش در مرزهای ایران و آمادگی برای مقابله با تهدیدات برون مرزی سخن گفت.

به گزارش لرستان خبر، سردار عبدالله عراقی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران لرستان در پاسخ به سوالی در مورد موقعیت گروهک داعش در مرزهای غربی کشور اظهار داشت: گروهک داعش در داخل خاک عراق است و حتی نزدیک مرزهای ایران خبری از گروه تروریستی  داعش نیست و با آمادگی که در نیروی زمینی سپاه پاسدارن وجود دارد نه تنها در مرزها بلکه خارج از مرزهای ایران اسلامی به هر گونه تهدید پاسخ داده می شود.

 

 

وی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در مورد لزوم آمادگی نیروهای نظامی افزود: بنا به اوامر و منویات مقام معظم رهبری هرگونه ماموریتی که وجود داشته باشد نیوری زمینی سپاه آماده انجام آن است.

 

 

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به آمادگی تیپ 57عنوان کرد:این تیپ دارای عملکرد بسیار عالی است و از توان خوبی برخوردار است و همواره در ماموریت ها و عملیات های مختلف بسیار سربلند بوده است.

 

عراقی در مورد مهمترین عملکرد تیپ 57 در بعد از سال 68 گفت: تیپ 57 حضرت ابوالفضل(ع) در منطقه شمال غرب عملکرد بسیار خوبی داشته است.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • علیرضا

    مطمعنم داعش هیچ غلطی نمیتواند بکند چون امروز ایران اسلامی ما پیشرفته

نظرات