عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همان طور که مردم و ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی حمایت می کند،برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله نشان دهنده قدرت نظامی و دفاعی ایران در منطقه است.

حمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار بسیج پرس، در خصوص رزمایش اقتدارثارالله و پیام هایی که برای دشمنان منطقه و فرامنطقه ای داشت گفت: برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار ثارالله دارای دو پیام مهم است. یک پیام برای کشورهای دوست و همسایه جمهوری اسلامی است و پیام دیگر برای کشورهای دشمن و ضدانقلاب به مانند رژیم صهیونیستی و آمریکا می باشد.

 

وی در ادامه افزود: بعد از توافق نامه هسته ای وین، یک سری از کشورهای زورگو و مستکبر در ذهن خود این گونه تصور می کنند که جمهوری اسلامی بعد از این توافق از مواضع نظامی و دفاعی خود کوتاه آمده است و از جنبش های مردمی کشورهای منطقه من جمله یمن حمایت نخواهد کرد و قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی همچنان بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب از جنبش های انقلابی مردم منطقه به خصوص فلسطین و یمن حمایت خواهد کرد خاطرنشان کرد: همان طور که مردم و ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی حمایت می کند،برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله نشان دهنده قدرت نظامی و دفاعی ایران در منطقه است.

 

سعیدی در ادامه تصریح داشت:پیام دوستی این رزمایش برای کشورهای مسلمان همسایه و منطقه این است که این چنین رزمایش هایی هیچ گونه پیام منفی برای این کشورها نخواهد داشت و تنها پیام دوستی دارد و هیچ گونه تعارضی به کشورهای دوست و همسایه ایران نخواهد شد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری چنین رزمایش هایی به امنیت کشور اضافه خواهد کرد اظهار داشت:قطعا برگزاری این چنین رزمایش هایی در جهت تضمین امنیت کشور خواهد بود. نیروهای بسیجی می تواند در جهت افزایش امنیت کشور با وجود تحرکات دشمن و اهداف براندازانه شان آمادگی خود را در این زمینه ارزیابی کند. منبع: بسیج پرس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات