فرمانده نیروی زمینی ارتش:

لرستان خبر: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: داعش با هدف تخریب چهره اسلام وارد منطقه شده با این وجود نیروهای مسلح برای پاسخگویی به تهدیدات داعش، با داشتن توان رزمی بالا بر مواضع و تحرکات آن‌ها مسلط هستند.

به گزارش لرستان خبر، احمدرضا پوردستان ظهر امروز در جمع خانواده‌های شهدا در دورود اظهار داشت: با وجود دشمنی که غرب در گذشته با ایران داشت در حال حاضر برای این‌که غفلت ایجاد کند، تلاش می‌کند تا از در صلح با ایران وارد شود.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که با پذیرش برجام، دشمنی ایران با آمریکا به پایان نمی‌رسد، افزود: به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد چراکه آمریکا شیطان بزرگ ایت و به شیطان نمی‌توان اعتماد کرد.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری که به مذاکرات خوشبین نیستم در حال حاضر دیده می‌شود سردمداران کشورهای 5+1 تهدیدات خود را آغاز کردند در حالی که امضای تفاهم‌نامه خشک نشده است.

 

وی با اشاره به برخی روابط متقابل میان ایران و آمریکا، بیان کرد: ایران با حمایت از محور مقاومت در مقابل آمریکا قرار دارد و از سویی ایران از تمامیت کشورها حمایت می‌کند در حالی که آمریکا به دنبال تجزیه کشورها است.

 

پوردستان خاطرنشان کرد: دشمنی ایران با آمریکا به ابتدای انقلاب برمی‌گردد زمانی که آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می‌کرد تا با توطئه‌های خود نهال انقلاب را از بین ببرند اما فرهنگ انقلاب به خارج از مرزهای ایران صادر شد.

 

وی تصریح کرد: آمریکا با حضور خود در منطقه و در کشورهایی نظیر افغانستان در صدد حمله به ایران اسلامی بود.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان پس از این‌که نقشه‌هایشان در منطقه به نتیجه نرسید تغییر راهبرد داده و ضمن خروج از منطقه گروه‌هایی مانند داعش و النصره را ایجاد و وارد منطقه کردند.

 

وی افزود: داعش با هدف تخریب چهره اسلام وارد منطقه شده با این وجود نیروهای مسلح برای پاسخگویی به تهدیدات داعش با داشتن توان رزمی بالا بر مواضع و تحرکات آن‌ها مسلط هستند.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات