امام جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه بروجرد گفت: برخی معتقدند که بررسی برجام از سوی مجلس ضروری نیست، باید بدانند که در این مسئله به این مهمی باید مجلس وارد شود.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ترابی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بروجرد اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نمایندگان مجلس با بررسی دقیق برجام درباره آن تصمیم‌گیری کنند.

 

وی افزود: در دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان خبرگان رهبری بسیاری از ابهامات درباره برجام از طریق سخنان مقام معظم رهبری برطرف شد و این‌که برخی معتقدند که بررسی برجام از سوی مجلس ضروری نیست، باید بدانند که در این مسئله به این مهمی باید مجلس وارد شود.

 

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: ایران با هدف برداشتن یکباره تحریم‌ها با گروه 5+1 به مذاکره نشست و در صورتی که این امر محقق نشود، فعالیت‌های هسته‌ای در گذشته پیگیری می‌شود.

 

وی با اشاره به سالروز کشتار مردم در 17 شهریور 1357 توسط رژسم پهلوی، تصریح کرد: این روز، روزی ننگین در کارنامه سیاه رژیم پهلوی است چراکه این رژیم با به رگبار بستن مردم بیگناه تنها به دلیل مخالفت با این رژیم، جمعه ننگینی را در آن سال‌ها رقم زد.

 

ترابی ضمن تأکید بر لزوم تبیین سختی‌های دوران انقلاب برای نسل جوان امروز، بیان کرد: باید نسل جوان را با سختی‌ها و مجاهدت‌هایی که پدران و مادران آن‌ها برای براندازی طاغوت انجام دادند، آشنایی داد.

 

وی با اشاره به تحمل شکنجه و شهادت از سوی جوانان و نوجوانان در به ثمر رسیدن انقلاب، خاطرنشان کرد: امروز نیز برای سربلندی و حفظ اقتدار ایران اسلامی در جهان عده‌ای جان خود را بر کف نهاده و در مقابل تهدیدات دشمن مقاومت می‌کنند.

 

امام جمعه بروجرد گفت: در آن زمان عده‌ای که از رژیم پهلوی حمایت می‌کردند، امروز ایران را ناقض حقوق بشر می‌دانند و در مقابل کشتار مردم بی‌دفاع از جمله مردم یمن سکوت می‌کنند.

 

وی با بیان این‌که مدعیان حقوق بشر خود ناقض حقوق بشر هستند، افزود: ایران همواره از مقاومت مردم مظلوم نظیر فلسطین، لبنان و یمن دفاع می‌کرده و در صورت توافق هسته‌ای این سیاسیت ادامه دارد.

 

ترابی بر لزوم ورود بخش خصوصی در اقتصاد کشور، تصریح کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری درباره تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع بیکاری در کشور باید بخش خصوصی از حمایت جدی دولت برخوردار شود تا اقتصاد کشور از طریق توانمندسازی مردم متحول شود.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات