فرمانده کل ارتش؛

سرلشکر صالحی با بیان این که در سامانه موشکی هیچ نوع محدودیتی نخواهیم داشت، تأکید کرد، اجازه هیچ نوع دسترسی نیز به کسی نخواهیم داد.

به گزارش لرستان خبر،سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش با بیان اینکه اسرائیل فقط پارس می‌کند اما هرچه تجهیزات هم به او بدهند آنها را نابود می‌کنیم، گفت: قول می‌دهیم این کار انجام شود.

 

 

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص همکاری ایران و روسیه اظهار داشت: ما در کمک به مقاومت با هیچکس گره نخورده‌ایم و کار خود را می‌کنیم، روسیه در قالب قراردادهایی به هم پیمانان خود کمک می‌کند و ما هم به روش خودمان عمل می‌کنیم.

 

 

فرمانده کل ارتش در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی نیز اظهار داشت: ما خوشحالیم که در خط مقدم فرمایش رهبری در نابودی رژیم صهیونیستی باشیم. آنها هنوز در حالی که در مواجهه مستقیم با ما نیستند از کسانی که ما از آنها حمایت می‌کنیم ضربه خورده‌اند و اگر جسارت مستقیم به ما کنند نابودیشان سریع‌تر خواهد شد.

 

 

وی در خصوص مقابله با گروهک‌های تروریستی منطقه از جمله داعش و میزان احتمال همکاری ایران با آمریکا در این رابطه ضمن رد این موضوع گفت:‌ آمریکا اداره‌کننده داعش است و ما با داعش مقابله می‌کنیم بنابراین هیچ همکاری نمی‌توانیم داشته باشیم.

 

 

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به مسائل مطرح شده در قطعنامه در خصوص تحریم موشکی و لغو فعالیت‌ها نظر شما چیست، پاسخ داد: آنچه در رسانه‌ها مطرح می‌شود با مسائل تکنیکی که نمایندگان کشورمان در مبارزه‌ای دیپلماتیک به آن دست یافتند تطبیق ندارد و نوعی شیطنت رسانه‌ای است.

 

 

سرلشکر صالحی تاکید کرد: در سیستم موشکی هیچ نوع محدودیتی نخواهیم داشت و در این خصوص هیچ نوع دسترسی نیز به کسی نخواهیم داد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات