سخنگوی کمیسیون برجام از بررسی و تأیید مقدمه و بخش‌های حقوقی، سیاسی،‌ دفاعی و امنیتی گزارش نهایی در کمیسیون ویژه خبر داد.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده ورامین و سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام با اشاره به جلسه پایانی این کمیسیون که در حال برگزاری است، گفت: مقدمه و بخش‌های حقوقی، سیاسی،‌ دفاعی و امنیتی نهایی بررسی و به تأیید اعضای کمیسیون رسیده است.
 
 
 
وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اعضا در حال بررسی بخش اقتصادی گزارش هستند و تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا پایان امروز گزارش نهایی کمیسیون درباره برجام تدوین شده و به تأیید برسد تا فردا در صحن علنی مجلس قرائت شود.
 
 
 
همچنین یک عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت که برخی اعضای کمیسیون که از موافقان برجام بودند در اعتراض به نحوه تدوین گزارش کمیسیون برجام اقدام به ترک جلسه کردند.
 
 
 
 عباسعلی منصوری آرانی در صفحه اینستاگرام خود در مطلبی نوشت: «سلام، امروز شنبه یازدهم مهرماه در کمیسیون برجام برخلاف قاعده‌ای که قرار بود گزارش تدوین شود و مبنای آن کمیته‌ها بودند یک مرتبه گزارشی تدوین شده با ادبیات مشخص ارائه شد. من و آقای پزشکیان و تاجگردون به اعتراض جلسه را ترک کردیم چون هرچقدر هم تغییرات ایجاد می‌شد با بررسی‌ها و دیدگاهی که به برجام داشتیم خیلی فاصله داشت. ان‌شالله و در صورت موافقت دوستانم طی بیانیه‌ای ثبت خواهیم کرد که چه گذشت و در فرصت دیگری خواهم گفت که معاملات سیاسی بین جریانات سیاسی چگونه انجام می‌شود. خداوند به تو پناه می‌برم و از تو مدد می‌طلبم»
 
 
 
اعضای کمیسیون برجام در جلسات صبح و عصر امروز گزارش این کمیسیون از توافق هسته‌ای را در بخش‌های حقوقی، فنی، دفاعی امنیتی، اقتصادی و سیاسی تدوین کرده‌اند و قرار است این گزارش در جلسه علنی فردا (یکشنبه) مجلس قرائت شود.
 
منبع: رجا نیوز
 
 
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات