بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان نسبت به حادثه منا؛

بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان در مورد حادثه اخیر منا و قربانی شدن حجاج هم زبان با عید قربان بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش لرستان خبر، بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان در مورد حادثه اخیر منا و قربانی شدن حجاج هم زبان با عید قربان بیانیه ای صادر کرده است.

 

 

امروزه به لطف الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدر ترین کشور منطقه و مرکز ثقل جهان اسلام می باشد و این دامنه تاثیر گذاری حتی از منطقه فراتر رفته وبسیاری از قدرتهای جهان به این اقتدار اذعان کرده اند.

 

 

از آنجایی که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی جرئت رویارویی مستقیم ندارند این بار سیاهی لشکرهای خود را مامور به تلاش مذبوحانه برای مخدوش کردن این اقتدار در اذهان عمومی کرده اند.

 

 

آری اینبار آل سعود که حقیقتا سگ دست آموز غرب و کاسه لیس اسرائیل می باشد جهت خوش رقصی برای اربابان خود با هتک حرمت حرم امن الهی حجاج بیت الله الحرام را به خاک و خون کشاند و زائرین خانه خدارا در آتش شهوت و حرام خوری می سوزاند و در عید قربان امت اسلامی را داغدار کرد.

 

 

بسیاری از شواهد و قرائن آدمی را متقاعد می کند که این اتفاقات عمدی است و با دستور مستقیم غرب و با اجرای دقیق یزیدیان زمان حادث شده است.

 

 

خبر های واصله از سرزمین حجاز تماما حاکی بود از بی کفایتی دولت نکبت آل سعود ، بی تفاوتی نسبت به مجروحانی که در بین کشته شدگان دست و پا می زنند و سربازان ملعون سعودی نگران بودند که ناهارشان سرد نشود و آنها را رها می کردند .

 

 

و همچنین زنده به گور کردن حاجیانی که جرعه ای آب به آنها حیات تازه ای می بخشید ولی گویا این منحوسان تمایل به بازگشت به دوران جاهلی خود داشتند .

 

 

در این بین بی احترامی دولت خوار و منحوس سعودی به پیکرهای حجاج و مقامات دیپلماتیک ایرانی بسیار جلب توجه کرد ، دولت آل سعود که ذلیل ترین دولت منطقه است آنقدر وقیح شده است که پرواز وزیر بهداشت دولت به جده را که جهت بررسی وضعیت حجاج به آنجا عزیمت نموده است لغو می کند و در اقدامی دیگر اجازه بررسی کانتینر های حاوی پیکر حجاج ایرانی را نمی دهد وقس علی هذا .

 

 

این همه نشان از فعالیت در راستای تخریب وجهه بین المللی و اقتدار دیپلماتیک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد؛ نکته جالب توجه سکوت سازمان ملل و حامیان دروغین حقوق بشر است که بوی متعفن جنازه متحرکشان سالهاست  مشام مظلومین و مستضعفین جهان را آزار می دهد که این خود بر وجود دست های پشت پرده در اتفاقات اخیر صحه می گذارد زیرا آنجا که منافع غرب در خطر باشد اینان به خواب زمستانی می روند درحالی که دولت مردان جمهوری اسلامی در برابر این جنایات در موضع انفعال قرار گرفته بودند ؛ رهبری معظم انقلاب با لحنی کوبنده و انقلابی حوادث اخیر را محکوم کردند و به دولت عربستان هشدار جدی دادند که اقدامات دولت عربستان بعد از آن نشان از عمق اقتدار جمهوری اسلامی دارد؛ دولت آل سقوط خوب می داند که " عکس العمل سخت و خشن " یعنی نابودی آنها .

 

 

ما بسیجیان دانشگاه لرستان به تاسی از امام خامنه ای و به نیابت از ملت داغدار ولی آگاه و هشیار ایران ضمن اعلام برائت و انزجار از دولت آل سعود از مسئولین تقاضا داریم لانه ی فسادی که به نام سفارت عربستان در ایران راهست را تعطیل و کاردار مفلوک سعودی را با فضاحت تمام از ایران اخراج کنند .

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات