فرمانده سپاه استان لرستان؛

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: حادثه منا موج دیگری از بیداری اسلامی را ایجاد و نقاب از چهره واقعی آل سعود برداشت و آن ها را در دنیا رسوا کرد.

به گزارش لرستان خبر، سردار مرتضی کشکولی شامگاه سه‌شنبه در یادواره سردار شهید جلال ابراهیمی که در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: انقلابی‌گری شخصیت سردار شهید جلال ابراهیمی، سبب شده که ما امروز مفتخر به میزبانی یادواره این شهید شاخص قشر مداح باشیم.

 

 

وی افزود: این شهید معارف انقلاب اسلامی را به‌خوبی درک کرد و آگاهانه قدم در راه  دفاع از انقلاب گذاشت، به همین دلیل، دنیا در نظر وی بسیار کوچک و کم‌ارزش بود.

 

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: سردار شهید جلال ابراهیمی، یک مجاهد و مداح انقلابی بود که از حس مسئولیت‌پذیری بالایی برخوردار بود.

 

 

وی تصریح کرد: شهید ابراهیمی در نوجوانی پدر خویش را از دست داد و از آن روز سرپرستی مادر و خواهران خود را بر عهده گرفت، ولی در دوران دفاع مقدس که اسلام در غربت بود، این شهید تصمیم گرفت که سرپرستی خانواده خود را به خداوند بسپارد و به یاری اسلام بشتابد.

 

 

کشکولی خاطرنشان کرد: حتی ازدواج نیز نتوانست مانع از مجاهدت‌های شهید ابراهیمی شود، زیرا با صداقت و یقین جهاد را پذیرفته بود و اصلاً برای شهید شدن به جبهه آمده بود.

 

 

وی شهید سردار جلال ابراهیمی را الگوی جامعه مداحان دانست و بیان کرد: بسیجیان مداحی و مداحان بسیجی باید زندگی مداحان مجاهد، انقلابی و مسئولیت‌پذیر را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و به پیشرفت اسلام و انقلاب کمک کنند.

 

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به حادثه منا، گفت: اگرچه این حادثه برای همه مسلمانان بسیار تلخ بود ولی سبب شد که نقاب از چهره ریاکارانه آل سعود برداشته شود و به ما ثابت کرد که آل سعود، یکی از دشمنان سفاک و خون‌خوار مسلمانان است و بدین ترتیب آل سعود در دنیا رسوا شد و موجی از بیداری اسلامی شکل گرفت.

 

 

وی اظهار داشت: جنگ سخت را به‌ راحتی می‌توان تبیین کرد، ولی برای تبیین جنگ نرم باید نخبگان به آگاه‌سازی جامعه بپردازند، زیرا جنگ فرهنگی و جنگ سیاسی امروز به حدی پیچیده است که مقابله با آن نیازمند بصیرت است.

 

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات