برادر رکن آبادی؛

اینکه برادرم را زنده دیدند مربوط به روز اول فاجعه منا بود/ دو سال پیش نیز سرویس‌های عربستان اقدام به ترور رکن‌آبادی کردند/ فکر می‌کنم او توسط موساد و عربستان ربوده شده است

مرتضی رکن آبادی با بیان اینکه هیچ خبر جدیدی از وضعیت برادرم در دست نیست، گفت: اطلاعات بنده، رسانه ها و مسئولین کشور همگی در یک سطح قرار دارد.

 

 

وی ادامه داد: روزهای اول وزیر کشور، سردار نقدی، محمود احمدی نژاد و برخی از مسئولین آمدند و بعد از آن دیگر مسئولی به سراغ ما نیامد.

 

 

برادر سفیر سابق ایران در لبنان تصریح کرد: شاهد عینی که برادرم را زنده در آمبولانس دیده، از همکارانم بود و حتی به من گفت که برادرم را به همراه چند نفر دیگر از زائران ایرانی در حالی که زنده بود در آمبولانس قرار داده است و این تنها سرنخی است که از برادرم داریم.

 

 

رکن آبادی تصریح کرد: اینکه دیده اند برادرم زنده در آمبولانس بوده، برای روز اول فاجعه منا است ولی این مسئله پانزدهمین روز از فاجعه آن را اعلام کردند.

 

 

وی درباره ربوده شدن برادرش اظهار داشت: هیچ کس نمی تواند در زمان حاضر این مسئله را تایید و یا رد کند؛ ولی همواره ربوده شدن برادرم به عنوان یک گمانه مطرح است؛ چرا که سرویس های جاسوسی موساد و عربستان یکی بوده و دست در دست هم کار می کنند.

 

 

برادر سفیر سابق ایران در لبنان در همین زمینه خاطر نشان کرد: دو سال پیش نیز سرویس های جاسوسی عربستان  تصمیم به ترور برادرم گرفتند؛ و به نظرم حال برادرم در کشور عربستان و در چنگال آنها بوده و طبیعی است که آنها به راحتی از این فرصت نمی گذرند و نهایت استفاده را می کنند.

منبع: نسیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات